1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He eats a cheese sandwich."

"He eats a cheese sandwich."

Çeviri:O peynirli bir sandviç yer.

March 12, 2014

52 Yorum


Tayfun.26

O bir peynirli sandviç yer O, peynirli bir sandviç yer


captainmer3

Aynisi banada oldu kabul etmedi


Meryem79625

Ben ilkini yapcaktim ama sonra dogru yaptim ztn


lkayBayer

Oyle degil o peynirli sandviç yer


Casperhy

daha türkçe sandviç yazamadım :(


Meryem79625

Bosver knk bende yazamıyor


simay2007

O bir peynirli sandviç yer yazdım kabul etti.


Lisa143124

Evet çünkü cevap o


ersinturac

bu soruyu "he eats a sandwich with cheese" şekilinde sorabilir miyim. he wants coffee with milk yapısı gibi....


incikin_

"A sandwich with cheese" dersek içinde jambon, domates vs. başka malzemeler de olabilirmiş; "a cheese sandwich" dersek içindeki ana malzeme peynir demekmiş.

Duo'nun İspanyolca forumundan kopya çektim:))) Mantıklı geldi; çünkü "cheese sandwich" tamlama. Nasıl "concrete wall" ya da "gold coin" vs. tamlamalarda ana içeriği tamlama olarak veriyorsak; burada da aynı mantığı yürütebiliriz bence.


Haggra

Çili sandvic diyor sanki?! Telaffuzu tuhaf degil mi?


meteerogl

Hayır, Çiis diyor bildiğimiz. Kulakla gayet açık anlaşılıyor.


Haggra

Düzeltmişler de o yüzden. Baksana 2 yıl önce yazmışım. :-) Şu an çok net anlaşılıyor.

4 yıl sonra gelen edit: Bu yorumu neden bu kadar eksilediniz, olay nedir? :-D


seytanserh

Cevap verdiğiniz zaman çıkan bayrağa tıklarsanız ses hakkındaki şikayetlerinizi belirtebilirsiniz


Pelin422343

sandiviç yer dedim kabul etti


ilyas_1905

Arkadaslar kimin qrupu var bende katilmak istiyorum..Oda kodunu yazsin lutfen


BerraErduran

'o bir peynirli sandviç yer' yazdığımda kabul etmedi neden?


OnurAkbal4

O dediğin cümle olsaydı he eats a sandwich with cheese olurdu ve ayrdıca a kelimesi sandwichinn yanına gelirdi


Fratyalcn

bakın orda a cheese sandwich diyor yani bir sandviç orda bir yazmasanız patlarsınız hiçbir zaman kabul etmez


not.a.doctor

“O bir peynir sandviçi yer.” cümlesini hatalı bulması kadar saçma bir şey yok. Sıktı artık bu duolingo. Alıştırma yapmak için kullanıyorum ama saçma sapan örneklerle saçma sapan hatalar veriyor.


fatih.kosa

He=o anlamına Eat=yemek anlamına A=bir anlamına Cheese=peynir (kullanıldığı yere göre peynirli.)anlamına Sandwich=sandviç anlamına geliyor.Bunları birleştirip bir cümle oluşturduğumuzda ortaya "He eats a cheese sandwich."oluyor.Bu cümlenin Türkçe anlamı ise "O,peynirli bir sandviç yer."oluyor.


GlzarPolat

Peki neden eat kelimesine "s" ekleniyor? Yani neden eat yerine eats oluyor


FURKANZBEK12

He She ve It ile başlayan cümlelerin fiillerine -s veya -es gelir.


Elanur39744

Fiil eki alıyor yani örneğin çaylar


David581121

He it ve she özne ise geniş zamanda fiilleri s takısı alır


Mihrace6

O bir peynirli sandviç yer Olmaz mı???


mcahit336165

H'e;k ihh lwksldhxjxhdj


sa1957

bazı cümlelerde bir yazmayınca kabul ediyor ancak burada kabul etmedi.


ATLANTS1

ya ben eat olduğunu görmedim


remnurKlas1

Peynirli sandviç yer yazdım kabul etti.


ilyas_1905

Daha once Senvic yaziyordum kabul ediyordu wimdi yaziyorum etmiyorm


ayse1358

Telafusları çok tuhaf geliyor yemek kategorisinde acaba aksaan mı böyle ?????


Ege933023

Bune ❤❤ bem direk fuck yazdım


NadiyeAcar1

Beni takip edebilir misiniz,


Sssss425885

Eats yerler olmamı s vat


1_-duolingo-_1

Tartismaya fln gelmedim sadece yorumlara bakmaya

Neyse Gorone var Öpmedim Bıybıy


[aktif olmayan kullanıcı]

Instagrambrkgrdk

    W v yanlis demeyin be


Cumali785332

    O,bir peynirli sandviç yer yazdım olmadı doğrusu= O peynirli bir sandviç yer farkeder miki?


Cumali785332

    O,bir peynirli sandviç yer yazdım olmadı doğrusu= O peynirli bir sandviç yer farkeder miki?


A.R.M.Y_STAY

    Her şeyi doğru yazdım yanlışlıkla sandviçi ingilizce yazmışım canım gitti

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.