"He eats a cheese sandwich."

Çeviri:O peynirli bir sandviç yer.

4 yıl önce

53 Yorum


Tayfun.26

O bir peynirli sandviç yer O, peynirli bir sandviç yer

3 yıl önce

bramergen

Ii8oouuüko98o9o9999

1 yıl önce

simay2007

O bir peynirli sandviç yer yazdım kabul etti.

2 yıl önce

Haggra
Haggra

Çili sandvic diyor sanki?! Telaffuzu tuhaf degil mi?

4 yıl önce

Metelia

Hayır, Çiis diyor bildiğimiz. Kulakla gayet açık anlaşılıyor.

2 yıl önce

Nurlan837678

Evet

8 ay önce

Haggra
Haggra

Düzeltmişler de o yüzden. Baksana 2 yıl önce yazmışım. :-) Şu an çok net anlaşılıyor.

2 yıl sonra gelen edit: Bu yorumu neden bu kadar eksilediniz, olay nedir? :-D

2 yıl önce

Metelia

Peki özür dilerim.

2 yıl önce

civan616058

Yaramazmısın

9 ay önce

Sudeeee1

Bjjjnfncnjf seni döverim ben yazmadım anasınıfı kuzenim yazdı

1 yıl önce

seytanserh

Cevap verdiğiniz zaman çıkan bayrağa tıklarsanız ses hakkındaki şikayetlerinizi belirtebilirsiniz

4 yıl önce

Casperhy

daha türkçe sandviç yazamadım :(

3 yıl önce

slhcskntuna

ahahahha

2 yıl önce

ersinturac

bu soruyu "he eats a sandwich with cheese" şekilinde sorabilir miyim. he wants coffee with milk yapısı gibi....

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"A sandwich with cheese" dersek içinde jambon, domates vs. başka malzemeler de olabilirmiş; "a cheese sandwich" dersek içindeki ana malzeme peynir demekmiş.

Duo'nun İspanyolca forumundan kopya çektim:))) Mantıklı geldi; çünkü "cheese sandwich" tamlama. Nasıl "concrete wall" ya da "gold coin" vs. tamlamalarda ana içeriği tamlama olarak veriyorsak; burada da aynı mantığı yürütebiliriz bence.

2 yıl önce

memet15164

Bende sizin dediginiz sekilde olmasi gerektini dusunuyorum

1 yıl önce

Eyll713527

:)

8 ay önce

silaceren1

He normalde erkek olarak kullabiyi neden o demis

2 yıl önce

busra35699

Arkadaşlar telaffuz ne?

2 yıl önce

Merve385304

O bir peynirli sandviç yer olmicakmıydı??

2 yıl önce

Mihrace6

O bir peynirli sandviç yer Olmaz mı???

2 yıl önce

mcahit336165

H'e;k ihh lwksldhxjxhdj

1 yıl önce

sa1957

bazı cümlelerde bir yazmayınca kabul ediyor ancak burada kabul etmedi.

1 yıl önce

amine857275

Anlamı

1 yıl önce

atifsecgin

Burda peynirli ifadesi nerde yani sandwich with cheese olması ferekmez mi

1 yıl önce

memet15164

Ben de ayni sekilde olmasi gerektigini dusunuyorum

1 yıl önce

muhammed86264

Yaa sadece kelimeleri n yerini yanlış yaptım

1 yıl önce

sophia804214

arkadaslar " o bir peynirli sandivic yer." olmuyor neden

1 yıl önce

banur13

Ben o peynirli sandvic yer dedim kabul etti

1 yıl önce

Hakan846211

O yer peynirli sandeviç dedim kabul etmefi ??

1 yıl önce

EmirYektaG

O bir peynirli sandviç yer yaz kabul edicektir.

1 yıl önce

zeynepocal

Ben zaten oyle yazdim

1 yıl önce

iremsuaml

Peyniri koymasak bise olmazkiiii

1 yıl önce

iremsuaml

E vetttt

1 yıl önce

Ayeglakar

Merhaba

1 yıl önce

Ayeglakar

Merhaba benimadım kübra

1 yıl önce

gokce2004

ya boşluğu unuttum yanlış diyo nceden böle yapmmıyodu!!

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Sanırım ikinci kez boşluğu unutunca yanlış diyor.

3 yıl önce

kasap046

o bir tane peynirli sandviç yer ? niye yanlış ki :S:

2 yıl önce

dogukannebili

Bir nerede acep?

2 yıl önce

Sabiha678016

The ekini kullanmaliydi çünkü belirli bir varlık o bir peynirli sandviç yer dedim oldu the eki kullanılmalıdır

2 yıl önce

fatih.kosa

He=o anlamına Eat=yemek anlamına A=bir anlamına Cheese=peynir (kullanıldığı yere göre peynirli.)anlamına Sandwich=sandviç anlamına geliyor.Bunları birleştirip bir cümle oluşturduğumuzda ortaya "He eats a cheese sandwich."oluyor.Bu cümlenin Türkçe anlamı ise "O,peynirli bir sandviç yer."oluyor.

2 yıl önce

GlzarPolat

Peki neden eat kelimesine "s" ekleniyor? Yani neden eat yerine eats oluyor

10 ay önce

emreyeneroglu

Biraz da mantıklı olmasi lazım sanırım. Duyduğumuz mantıksız birşeyse yanlış duymuşuzdur.

4 yıl önce

veyis60

Peynirli sandivici ayri yazdim diye kabul etmedi

4 yıl önce

alper61z

Peynirli sandviç yazcaktin. Çünkü peynirli sandviç belirli değil o yüzden sandviçi olmaz.

4 yıl önce

Mert6378

ne fark eder he yer he yedi siz söyleyin

3 yıl önce

fb.arda

konumuz geçmiş zamanla alakalı değil geniş zamanla alakalı

3 yıl önce

eemrah2407

sandwich yerine sandvich yazdim yanlis mi?

4 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Evet, yanlış. Peki nasıl kabul etti, doğru olarak mı?

3 yıl önce

simay2007

yanlış ama birkaç yazım hatası yaparsan kabul ediyor

2 yıl önce

FigenHasan2

OHA

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.