1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We made a trade."

"We made a trade."

Çeviri:Biz bir takas yaptık.

March 12, 2014

11 Yorum


dksengun

Takas ne?O da ticaret değil mi?Niye ''Biz bir TİCARET yaptık'' yanlış oluyor?


Chrysalism_

Takas mal değiş tokuşudur, ticaret ise para ile yapılır.


Hseyinsar5

Kabul ediyor zaten


aylinata2

Ticaret;kazanc amaciyla yapilan alim-satim islemi.Takas ise mal degis tokusu.Benzer anlamlara gelselerde ayni degiller.Takasta arti deger olarak para yoktur.Bu durumda trade daha cok ticaret/is anlamina geliyor ama belki Ingilizce kullaniminda farklidir.


mavidusler

Ticaret yada takas ne farkeder


SHT1888

Değiş tokuş dediğimizde yanlış mı oluyor


TrkErkei

Ayrıca trade alım satım yapmak demektir, exchange kelimesi takas için daha uygundur.


2861as

Sözlüklerde trade zaten fiil olarak takas yapmak anlaminda. Ayrica make (made )neden kullanilir ki


yukeyl

Ticaret ile takas nasıl aynı anlama geliyor?


TrkErkei

Neslihan nefes almakla hayatta olmak nasıl aynı anlama geliyorsa o da gelebilir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.