1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do not be afraid to take ris…

"Do not be afraid to take risks!"

Çeviri:Risk almaktan korkma!

March 12, 2014

10 Yorum


dksengun

Risks=Riskler se eğer ''Riskleri almaktan korkma'' niye yanlış olsun?


Fememed

Çünkü Türkçede risk almak olarak kullanılıyor. Riskler almak biraz tuhaf bir cümle.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Do not afraid, yeterli değil mi. "be" kalıp olarak mı cümleye dahil?


mehmet792968

    To be+ afraid kalip. Bu sekilde ezberlemelisiniz


Mehmet358126

    dksengun'e katiliyorum.


Twichery

    Risk almaktan çekinme olmaz mı


Nazli42

    Kalıp to be afraid of değil mi? Don't be afraid of to take risks yanlış mı olur?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.