1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My daughter wants a clock."

"My daughter wants a clock."

Çeviri:Benim kızım bir saat ister.

March 12, 2014

4 Yorum


altugcyhn

bu örneği önceki ile karşılaştırırsak,"my daughter wants a clock" yerine " my daughter wants to have a clock" diyebilir miyiz? Hangi durumlarda böyle bir yapı kullanılır?

March 12, 2014

RukiyeSude.

Sizin kurduğunuz cümle doğru bir cümledir, fakat "Kızım bir saat istiyor" değil de "Kızım bir saate sahip olmak istiyor." anlamına gelir.

December 18, 2017

BurcinDinc1

Telaffuza bak yaa

January 25, 2018

Fatih339956

Benim kız Kabul görmedi:(

October 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.