1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Meg kell határoznunk az előa…

"Meg kell határoznunk az előadás helyét?"

Fordítás:We need to set the place for the lecture.

March 12, 2014

9 hozzászólás


brutus01

Azt nem vette észre a feladat, hogy kérdőjel van a mondat végén, akkor pedig nem használhatsz kijelentő mondatra jellemző szórendet, azaz a kérdő mondat elejére kell a do kérdőszó."Do we need to set....?


lehnerv

káosz van , a kijelentést fogadta el de nagyon zavaró!


turierzsebet

miért nem jó a 'we have to set ...' fordítás ?


marcimacska

Nekem sem fogadta el,miközben más helyeken igen....


Essiecat

nekem sem, viszont amikor ugyan ezt a mondatot akarta velem angolra fordíttatni a need to nem volt jó neki :D


attila.pap

Kerdes bazmeg!!!


bruati

mióta jelenti a 'set' azt, hogy meghatároz?


UgraiErika

El kellen fogadni a válaszomat, mert kérdés volt


IstvnSvorc

Még mindig rossz!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.