A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Meg kell határoznunk az előadás helyét?"

Fordítás:We need to set the place for the lecture.

4 éve

9 hozzászólás


brutus01

Azt nem vette észre a feladat, hogy kérdőjel van a mondat végén, akkor pedig nem használhatsz kijelentő mondatra jellemző szórendet, azaz a kérdő mondat elejére kell a do kérdőszó."Do we need to set....?

4 éve

lehnerv

káosz van , a kijelentést fogadta el de nagyon zavaró!

4 éve

turierzsebet
turierzsebet

miért nem jó a 'we have to set ...' fordítás ?

4 éve

marcimacska
marcimacska

Nekem sem fogadta el,miközben más helyeken igen....

4 éve

Essiecat

nekem sem, viszont amikor ugyan ezt a mondatot akarta velem angolra fordíttatni a need to nem volt jó neki :D

4 éve

attila.pap

Kerdes bazmeg!!!

4 éve

bruati

mióta jelenti a 'set' azt, hogy meghatároz?

4 éve

UgraiErika

El kellen fogadni a válaszomat, mert kérdés volt

4 éve

IstvnSvorc

Még mindig rossz!!!

4 éve