1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Their dog eats."

"Their dog eats."

Tłumaczenie:Ich pies je.

March 12, 2014

22 komentarze


SebastianB177376

Troszkę wyraźniej.... I będzie good


Ankam1987

Popieram. Zrozumiałam "the duck eats " :P


Patryk354642

Popieram ja słyszę "The dogS"


IDIS25

Ta "Pani" bardzo nie wyraźnie wymawia slowo "Their" Ja bynajmniej uslyszalem slowo "There"


PiotrSowul

Bynajmniej nie oznacza przynajmniej


iwonakinga

Każdy amerykanin tak mówi, więc nie powinniście się czepiać. W he, she, it jest -s na końcu, w mnogiej nie ma nic -,-


MadziaK.

O co chodzi z tym "s" dodaje sie w liczbie mnogiej "dogs" ale tez w liczbie pojedynczej "eats". Moglby to ktoś jaśniej wytłumaczyc bo się pogibiłam.


werka210051

Koncuske es lub s dodajesz do czasownika, ale tylko w 3os. L.poj. I drink tea, he drinks tea.....tez poczatkowo myslalam ze jest blad w aplikacji, bo their dog eats...ale dog eats a dog czyli pies czyli on to 3 os lpoj. Dog eats = he eats (on)


DawidKosow

Ja usłuszałem ,,their dogs eats"


sofiia989623

Nie mogę opanować zaimkòw


joliwksaa

Napisalam ich pies je i mi nie zaliczylo


AnielSASAJ

Po to macie napisane, kochani. Ona wymawia niewyraźnie, ale wystarczy powtórzyć, lub przeczytać po angielsku co trudne nie jest. Troche alfabetu (i oczywiście szkoła gdzie wymowe mimo wszystko mozna załapać)


gabeczka45

Cirkawe czemu powtarzają się dokładnie takie same zwroty w tych samych zadaniach .


Agatka3211

Ta pani mówi wder a nie water


Lenuaria123

Przecież tam nie ma żadnego słowa water


zuza233440

DlA WSZYSTKICH Ta 'pani' nie mówi niewyraźnie, tylko z odpowiednim akcentem


Lenuaria123

Przecież nie ma takiego słowa their jest tylko there


Julka25891

Jak ktoś nie rozumie to niech mnie znajdzie na Messengerze ja wszystko będę wam tłumaczyć na Messengerze Nazywam się: Julia Jaroń


Julka25891

Jak ktoś potrzebuje pomocy albo czegoś nie rozumie to niech nie znajdzie na Messenger Nazywam się: Julia Jaroń


Maria434487

Dlaczego lektor raz czyta "dog" a raz jak "dag" . W drugim przypadku myślę że mówi o kaczce.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.