1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A tanulók bemutatják az étel…

"A tanulók bemutatják az ételeiket."

Fordítás:The students present their food.

March 12, 2014

7 hozzászólás


GyrgyFnyes1

Nekem egyre jobban hiányzik a hozzászólások dátuma, vagy az időbeli távolsága az elolvasástól, mert egyrészt tájékoztatna a program fejlődéséről, másrészt elkerülhető lenne egy csomó idejét múlta hozzászólás.


Rebid2002

A példamondatba sem tettek ki a nevelot


GyrgyFnyes1

The students present their meal. Nem fogadta el. szerinte The students present their meals. Ha igazuk van úgy magyarázza meg nekem valaki


UltraFlow

meal jelentései főnév any of the regular occasions in a day when a reasonably large amount of food is eaten, such as breakfast, lunch, or dinner. "Already they knew the food for the evening meal was ready." .... összevetve a: food jelentései főnév any nutritious substance that people or animals eat or drink, or that plants absorb, in order to maintain life and growth. "cans of cat food" .... mindez a google Fordító szerint :)


MartonGeza

Hopp egy újabb probléma: A "student" szót eddig mindig a "diák" fordítására használtuk, ami helyes is, mert nem a kisiskolás "tanuló"-t értettük alatta. Most azonban a DUO felrugta ezt a szokást és a "tanuló" fordításaként is a "student"-et adja meg helyes fordításként, holott erre az angol inkább a "pupil"-t használja. Másik gond, hogy a magyar mondat "ételeiket" szót használ, ami azt jelenti, hogy minden tanuló bemutatja, hogy milyen kaját csomagolt a mama aznapra. Ezért itt helyesebbnek látszik a "foods" használata. Még szerencse, hogy elfogadja a valóban helyes fordítást is: " The pupils present their foods".


BellaIstvn

The students present their foods. -ot Nem fogadta el. A their food nekem azt jelenti, többen egy ételt mutattak be. Itt pedig "ételeiket" ír.


BellaIstvn

Elfogadta, máshol is volt benne hibám, ettől függetlenül a food-ot szerintem nem kellene elfogadnia.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.