1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben Güney Amerika'da yaşıyor…

"Ben Güney Amerika'da yaşıyorum."

Çeviri:I live in South America.

March 12, 2014

12 Yorum


omerfaruk.8

Yaşıyorum yerine yaşarım olmalı


Selcen_Ozturk

hayir ikisi de olur, ama "yasiyorum" daha uygundur. bazi fiiller Ingilizcede simdiki zamanda ya hic kullanilmaz ya da kullanilmasi tuhaftir. live de bunlardan biri, genelde "live" haliyle kullanilir simdiki zaman kastedildiginde de


erdinc_dinc

Gerçekten tuhaf ancak burada yabancı dil öğrenenlere örnek olarak verilmesi daha da tuhaf. Moderatör iseniz iletmenizi rica ederim.


Selcen_Ozturk

neden tuhaf olsun? bu durumun (stative verbs) da öğrenilmesi için bu örneklerin verilmesi lazım.


erdinc_dinc

Live fiili için Present Continuous Tense kullanılmaz diye öğrenmiştim. Yanlış öğretmişler.


gfbli

Ben de live fiili icin -ing ile kullanilmaz diye biliyorum


KomutanLOGAR69

Saçmalık aynı örneğin yanıtları farklı


Gizemoter

Yasiyorum diyorum yaşarımi kabul ediyor . Yaşarım diyorum yaşıyorumu kabul ediyor . Bu ne


TheMaratbi

in south of america dedim yanlış dedi... South america özel isim olduğu için mi of u kabul etmedi... yani amerikanın güneyi...gibi...


ali663553

Bence özel bölge olduğu için senin diyişinle biraz anlatım bozukluğu oluyor amerika birleşik devletlerinin güneyi mi yoksa amerikanın altındaki kıta olan güney amerika mı tarzı karışıklık oluyor


AisunVakil

Neden the olmuyor


Sebuhi189925

Lan bir the icin yalnis oldu boyle swy mi olur o kadar gelmisdim be 1 canim vardi hic hata yapmamisdim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.