Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar yarından sonraki gün sunarlar."

Çeviri:They present the day after tomorrow.

0
4 yıl önce

3 Yorum


aliemre190777

Present=sunmak, day= gün, after=sonra, tommorow=yarın, they=onlar The=gün (belirli) bu kadar

4
Cevap ver2 yıl önce

alikaaaaya

"They present on the day after tomorrow." şeklinde kabul edilse daha net olurdu. Çünkü sundukları şey "day" kavramı değildir. Bu sistemin kabul ettiği cevaba göre, "Onlar yarından sonraki günü sunarlar" anlamıda gayet çıkabilmekte ve yeni öğrenen insanları zor duruma düşürebilmektedir.

3
Cevap ver6 ay önce

Salih5834

Biraz da mantıklı cümleler olsa

2
Cevap ver1 yıl önce