"Onlar yarından sonraki gün sunarlar."

Çeviri:They present the day after tomorrow.

4 yıl önce

17 Yorum


alikaaaaya

"They present on the day after tomorrow." şeklinde kabul edilse daha net olurdu. Çünkü sundukları şey "day" kavramı değildir. Bu sistemin kabul ettiği cevaba göre, "Onlar yarından sonraki günü sunarlar" anlamıda gayet çıkabilmekte ve yeni öğrenen insanları zor duruma düşürebilmektedir.

9 ay önce

aliemre190777

Present=sunmak, day= gün, after=sonra, tommorow=yarın, they=onlar The=gün (belirli) bu kadar

2 yıl önce

Salih5834

Biraz da mantıklı cümleler olsa

1 yıl önce

sercanunlu

from tomorrow after day dedim kabul etmedi. Aciklayabilecek biri var mi?

4 yıl önce

Ichruki
Ichruki

İngilizcede "yarindan sonraki gün" demek için 'day after tomorrow' kalıbı kullanılır. Kalıbın başındaki 'the' ise belirli bir günü ifade ettiği için konulur.

1 yıl önce

Bisnev99

işte yorum budur.

1 yıl önce

serdaro81

After=-dan sonra

Later=sonra

2 yıl önce

unsalcibram

Bu günden sonraki yarından gibi olmuş. Bu şekilde kullanamayız malesef.

3 yıl önce

mirnik1

:) :) :)

3 yıl önce

mirnik1

:) :) :)

3 yıl önce

Barzcihan

Serve de gecerli olamaz mi?

4 yıl önce

vezirmat

Niye time expression dan once at gelmiyor

3 yıl önce

MkHolic

present yerine introduce dedim ama yanlış dedi?

4 yıl önce

Evinonal

Introduce tanistirmak

11 ay önce

ankaraoran

Yarından sonraki gün ertesi gün olmazmı. Morrow kabul edilmedi de :)) Bu konuları görmediniz gördüklerinizden sorumlusunuz mu diyosunuz :))

4 yıl önce

rferkin

Peki, "Yarından sonraki günÜ sunarlar." cümlesi nasıl çevrilmelidir?

3 yıl önce

xGrandMasterx

after yerine next kullansak olmaz mı

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.