Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I kept your dad from you."

Çeviri:Ben babanı senden sakladım.

4 yıl önce

16 Yorum
Tartışma kilitli.


munevver2002.

gizlemek ve saklamak aynı anlamlara gelir diye düşünüyorum

4 yıl önce

Apostle_
Apostle_

Evet, doğru düşünmüşsünüz. Artık kabul ediliyor, teşekkür ederiz :)

10 ay önce

Faruk_Kaya

ben siziden babanızı sakladım ile ben senden babanı sakladım arasındaki fark nedir ? ingilizce yazımı aynı değil mi ?

4 yıl önce

Apostle_
Apostle_

Eklenilmesi unutulmuş bir alternatif, az önce sisteme doğru olarak ekledim. Teşekkür ederim :)

10 ay önce

sena114438

Hayır öyle değil sizden derken you're denir yani ben òyle biliyorum

1 yıl önce

Apostle_
Apostle_

Maalesef yanlış biliyorsunuz. Hem "senin"in hem de "sizin"in İngilizcedeki karşılığı tektir ve bu da "your"dur.

10 ay önce

resul630826

Ben babanızı sizden sakladım yazdım kabul etmedi.artık soğumaya başladım.beni bîktîrdı

1 yıl önce

Apostle_
Apostle_

Eklenilmesi unutulmuş bir alternatif. Artık kabul ediliyor, geri bildiriminiz için teşekkürler.

10 ay önce

Asuramona1

ben babanı sakladım yazdım kabul etmedi saçmalık.

1 yıl önce

Apostle_
Apostle_

Cümlenizde "from you" yani "senden"in yerine geçmiş hiçbir şey yok, bu yüzden yanlış cevap.

10 ay önce

iitenbilen

Subliminal mesajlara devam ediyor duolingo. Bilincaltina gayri mesru iliskileri dolduruyor ipe sapa gelir seyler degil bunlar

1 yıl önce

Apostle_
Apostle_

Kullanmayın o zaman lütfen. Duolingo'yu telefonunuzdan silmekte ve tarayıcınızdan açmamakta özgürsünüz, lütfen böyle yorumlar yapacaksınız direkt olarak bunu yapın ve bir daha böyle yorumlarınızı görmeyelim. Hem siz de böyle yorumlar yaparak zamanınızı harcamamış olursunuz. İyi günler.

10 ay önce

eceyimben

I captured that from you

3 yıl önce

esinpein0

Aynen ben de sizin gibi duydum :)

1 yıl önce

seee1233

saklamak ne alaka

1 yıl önce

Apostle_
Apostle_

"Babanı sana göstermedim. Onu, onun varlığını senden gizledim, senin bundan haberin olmamasını sağladım." anlamındaki cümle.

10 ay önce