A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is an open bar!"

Fordítás:Ez egy nyílt bár!

4 éve

8 hozzászólás


leslie1952

Szerintem: Ez egy nyitva lévő bár.

4 éve

hb433
hb433

vagy inkabb, hogy nincs facecontrol, dresscode (:

de a nyitva levo jobban hangzik

4 éve

bettibebi

Az én értelmezésem szerint, ez egy olyan bár, ami nyitva van. "Ez egy nyílt bár" fordítás nem ezt jelenti.

4 éve

barnak01
barnak01

Mit jelent az , hogy nyílt bár? Nyitott? Köztulajdon? Vagy más?

4 éve

ViktorSzab6

Nyitott mint szabadtéri?

4 éve

kikiwin

Az egy nyitva tartó kocsma

szerintem

4 éve

aptg.gabi

Ráadásul felszólító módban. Egy boldog illuminált ember szavai?

4 hónapja

dejutka
dejutka

Ez nem magyaros fordítás. Akkor inkább nyitott bár. De a leginkább elfogadott , hogy nyitva levő bár. A kérdésem: Nyilt vízet ugyanigy fordìtjuk angolra? It is an open water? Kell az 'an' határozatlan névelő ez utóbbi esetben? Köszönöm a választ.

4 hónapja