"You eat."

Fordítás:Eszel.

March 12, 2014

14 hozzászólás


Schmidt13

azt nem jelenti, hogy ti esztek?


lili.meloc

Vegulis az is jo


Christina1500

De, azt is jelenti :-)


[törölt felhasználó]

    nem, hanem azt hogy "Eszel".


idiartov

    A you szó legtöbbször kiszámithatatlan attol függ hogy egy mondatba vagy szövegbe szerepel mert a szövegben értelem szerint megtudjuk érteni


idiartov

    Mivel csak egy mondat van előttünk gy bármelyik lehet


Beacska2005

    Evvel egyet értek


IzsoErno

    Te eszel ?? Miért nem fogadja el ?


ecsaba67

    A jó választ írtam be és nem fogadta el. Ugyanazt írta ki helyesnek.


Viktria503613

    Nekem is ugyan ezt csinalta..


Phoebel5

    Nekem sem fogadta el. És ugyanazt írta jó válasznak amit beírtam.


LevaiImre76

    Nem volna baj ha nem úgy ejtené hogy its


nagypopradiii

    Nem tudom miert, de nkm azt csinalja, h elkezdenem mondani es rogton pirosra valt, es akarhanyszor akarom ujra probalni ezt csinalja.

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.