"You eat."

Fordítás:Eszel.

March 12, 2014

12 hozzászólás


Schmidt13

azt nem jelenti, hogy ti esztek?


lili.meloc

Vegulis az is jo


Christina1500

De, azt is jelenti :-)


bpeti06

nem, hanem azt hogy "Eszel".


idiartov

A you szó legtöbbször kiszámithatatlan attol függ hogy egy mondatba vagy szövegbe szerepel mert a szövegben értelem szerint megtudjuk érteni


idiartov

Mivel csak egy mondat van előttünk gy bármelyik lehet


Beacska2005

Evvel egyet értek


IzsoErno

Te eszel ?? Miért nem fogadja el ?


ecsaba67

A jó választ írtam be és nem fogadta el. Ugyanazt írta ki helyesnek.


Viktria503613

Nekem is ugyan ezt csinalta..


Phoebel5

Nekem sem fogadta el. És ugyanazt írta jó válasznak amit beírtam.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés