Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz dana eti yeriz."

Çeviri:We eat beef.

0
4 yıl önce

26 Yorum


mehmet516430

Meat i kabul etmedi cevabı veal diyor neden anlamdim

9
Cevap ver2 yıl önce

HilalNuren1

Ha et ha dana eti ne fark eder beef meat

4
Cevap ver1 yıl önce

sla.ismet.

Aynen

1
Cevap ver1 yıl önce

BerkayUZGU

We eat beef cevaptaki beef biftekten akliniza gelsin

2
Cevap ver2 yıl önce

Anl579427

Ben beef yaptim ama meat ta olabilir

1
Cevap ver2 yıl önce

kromna74

We are eat beef neden olmuyo

1
Cevap ver1 yıl önce

Mcahit876370

Are ?

0
Cevap ver7 ay önce

Noblesharp

We eat beef meat dedim yanlış oldu sadece beef kullanılmış

0
Cevap ver4 yıl önce

cbilici

Beef zaten dana eti anlamında olduğu için "meat" ı kabul etmemiş olabilir.

12
Cevap ver3 yıl önce

adakaplan

meat ne?????

1
Cevap ver2 yıl önce

elanur851681

Et

0
Cevap ver2 yıl önce

sophia804214

et demek degil mi

0
Cevap ver1 yıl önce

ilhan.

Beaf meat dedim affetmedi

0
Cevap ver3 yıl önce

atillakerim

ben beef yerine cow meat dedim sayılmadı, arada bilmediğim farklı bir şey mi var

0
Cevap ver3 yıl önce

arda789456123

cow meat ''inek eti'' demek bu ise dana eti diyor

1
Cevap ver2 yıl önce

sufi2008

Hep £££££££

0
Cevap ver1 yıl önce

Ebruahin14
0
Cevap ver1 yıl önce

melike447587

aq yapana kolay

0
Cevap ver1 yıl önce

EMRE806898

BEN DÜŞÜNDÜM DÜŞÜNDÜM SONRA BULAMADIM TÜRKÇE YAZDIM

0
Cevap ver1 yıl önce