1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz dana eti yeriz."

"Biz dana eti yeriz."

Çeviri:We eat beef.

March 12, 2014

27 Yorum


mehmet516430

Meat i kabul etmedi cevabı veal diyor neden anlamdim

December 15, 2015

HilalNuren1

Ha et ha dana eti ne fark eder beef meat

November 11, 2016

sla.ismet.

Aynen

April 14, 2017

rem759982

Onlarda domuz eti varya karışmasın diye yoksa yanlışlıkla domuz yerdik

April 10, 2019

ingilizalman

We eat beef cevaptaki beef biftekten akliniza gelsin

January 23, 2016

Anl579427

Ben beef yaptim ama meat ta olabilir

December 7, 2015

kromna74

We are eat beef neden olmuyo

November 5, 2016

Mcahit876370

Are ?

December 24, 2017

HASAN624947

Fillerden önce am is are gelmez

August 31, 2018

Noblesharp

We eat beef meat dedim yanlış oldu sadece beef kullanılmış

August 15, 2014

cbilici

Beef zaten dana eti anlamında olduğu için "meat" ı kabul etmemiş olabilir.

December 5, 2014

adakaplan

meat ne?????

December 4, 2015

elanur851681

Et

January 26, 2016

sophia804214

et demek degil mi

June 10, 2017

ilhan.

Beaf meat dedim affetmedi

May 15, 2015

atillakerim

ben beef yerine cow meat dedim sayılmadı, arada bilmediğim farklı bir şey mi var

June 4, 2015

arda789456123

cow meat ''inek eti'' demek bu ise dana eti diyor

April 10, 2016

sufi2008

Hep £££££££

September 7, 2016

Ebruahin14
October 15, 2016

melike447587

aq yapana kolay

December 20, 2016

EMRE806898

BEN DÜŞÜNDÜM DÜŞÜNDÜM SONRA BULAMADIM TÜRKÇE YAZDIM

December 24, 2016

Rumeysaime2

Arkadaşlar beni takip edebilirsiniz

December 25, 2016

NoraAtik

burada beef biftek et ise meet ve ayrıca cümledeki daha kelimesi tercümede yok...

March 15, 2017

Mkqueendam

Biftek zaten et türü

August 5, 2017

Yiitzcan2

bunu bir restorantta sipariş verirken kullanabilirmiyiz

August 20, 2017

Mexelina1

We eat beef dana olduğu için

November 28, 2017

Ravza972789

Niye the beef olmaz?

September 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.