"Biz dana eti yeriz."

Çeviri:We eat beef.

4 yıl önce

26 Yorum


mehmet516430

Meat i kabul etmedi cevabı veal diyor neden anlamdim

2 yıl önce

HilalNuren1

Ha et ha dana eti ne fark eder beef meat

1 yıl önce

sla.ismet.

Aynen

1 yıl önce

Mr.Berkay

We eat beef cevaptaki beef biftekten akliniza gelsin

2 yıl önce

Anl579427

Ben beef yaptim ama meat ta olabilir

2 yıl önce

kromna74

We are eat beef neden olmuyo

1 yıl önce

Mcahit876370

Are ?

9 ay önce

HASAN624947

Fillerden önce am is are gelmez

1 ay önce

Noblesharp

We eat beef meat dedim yanlış oldu sadece beef kullanılmış

4 yıl önce

cbilici

Beef zaten dana eti anlamında olduğu için "meat" ı kabul etmemiş olabilir.

3 yıl önce

adakaplan

meat ne?????

2 yıl önce

elanur851681

Et

2 yıl önce

sophia804214

et demek degil mi

1 yıl önce

ilhan.

Beaf meat dedim affetmedi

3 yıl önce

atillakerim

ben beef yerine cow meat dedim sayılmadı, arada bilmediğim farklı bir şey mi var

3 yıl önce

arda789456123

cow meat ''inek eti'' demek bu ise dana eti diyor

2 yıl önce

sufi2008

Hep £££££££

2 yıl önce

Ebruahin14
1 yıl önce

melike447587

aq yapana kolay

1 yıl önce

EMRE806898

BEN DÜŞÜNDÜM DÜŞÜNDÜM SONRA BULAMADIM TÜRKÇE YAZDIM

1 yıl önce

Rumeysaime2

Arkadaşlar beni takip edebilirsiniz

1 yıl önce

Melisanazm1

Ben dana eti yemem

1 yıl önce

NoraAtik

burada beef biftek et ise meet ve ayrıca cümledeki daha kelimesi tercümede yok...

1 yıl önce

Mkqueendam

Biftek zaten et türü

1 yıl önce

Yiitzcan2

bunu bir restorantta sipariş verirken kullanabilirmiyiz

1 yıl önce

Mexelina1

We eat beef dana olduğu için

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.