1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She travels through time."

"She travels through time."

Fordítás:Az időn át utazik.

March 12, 2014

30 hozzászólás


Solanoid

Aki tanulja a nyelvet, annak zavaró egy mondat ez.


AttilaV

És ez mit jelent? Időzónákon keresztül utazik, vagy feltalálta az időgépet?


SH4RK300

Annyira abszurd volt, hogy nem akartam ezt írni...


joye23

Én is ugyanígy voltam vele... :-)


kardos.laj

Nem lehetne esetleg a példamondatokat mondjuk egy quantum fizikával foglalkozó könyvből szedni?


dmBlint

Ha nézel egy scifit ez elhangozhat a filmben. Nem az a lényeg hogy létezik e ilyen hanem hogy megérted e azt hogy az angol mit akar kifejezni.


Andras24

na elmentek a.....


Paluska

Ez jó kérdés, én sem értem, mit akar ezzel mondani.


Makuka0

keresztülutazik - az egy szó, nem kettő


Geza16

Köszönöm! Azt hittem, hogy csak engem zavar, hogy az igekötő és az ige külön íródik. És még szól is az alkalmazás, hogy hogy hiányzik egy szóköz. :(


dmNyerges

Mondjuk "Ő egy időutazó", de természetesen ezt nem fogadta el.


vulaghar

Én annyit írtam, hogy "Időn át utazik", mire kijavított, hogy AZ időn át utazik... Nincs ott határozott névelő, nem jogos.


Adam1978

Az angol és a magyar nyelvtan nem azonos. Attól, hogy angolul nincs névelő, magyarul még lehet akár kötelező is.


K.G.P.

Időutazót elfogadta


Boabour

az igen, ez szép volt :D


Panda7373

átutazza az időt


jokutine

Teljesen értelmetlen mondat szerintem


Ircsi14

Még szerencse, hogy nem megérteni akartam csak fordítani a gondolatot :-)


VargaAttil4

átutazza az időt???? miért is nem jó?


JzsefTth19

Az időzónán lehet átutazni


peter.birk

Nincs ezzel semmi baj. Néha nyugodtan el lehet vonatkoztatni a hétköznapi témátktól, ettől még a feladat ugyanaz marad.


Ofelsege

én pedig egy magyarul tanulónak ezt adnám fel Ő egy péksütemény szerelő. Szavanként értelmes ---nem? :)))


esponta

Ez egy idétlen mondat! A szavakat ismertem de nem tudtam mondattá formálni! Mi az,hogy "időn át utazik"???


Ibu772

nagyon magyartalan ez a mondat!!! Érdemes lenne átgondolni!


espontapon1

Ezt nehéz értelmezni,az értelmetlen mondatokat nehéz forditani,főleg annak aki kezdő angolos!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.