Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Give me the application tomorrow."

Μετάφραση:Δώστε μου την αίτηση αύριο.

πριν από 1 χρόνο

4 σχόλια


I.Schmidt1
I.Schmidt1

so εφαρμογή and αίτηση have the same meaning and can be changed in every case?

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

εφαρμογή ist eine App

αίτηση ist ein Antrag.

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

@mizinamo το σχόλιο είναι για τη γερμανική γλώσσα. Your comment is about german language

πριν από 9 μήνες

mizinamo
mizinamo
Mod

Ναι, επειδή ο χρήσης στον οποίο απάντησα είναι Γερμανός/Γερμανίδα, από αυτό που θυμάμαι.

πριν από 9 μήνες