"My sisters are different."

Çeviri:Benim kız kardeşlerim farklılar.

4 yıl önce

17 Yorum


sucuklu7373

Sürekli kız eklemeyi unutuyorum .d

1 yıl önce

SeolZaara

"Kız kardeşim farklıdır " kabul edilmedi. Basina benim eklemek zorunda kalmamam gerek. Resmen sadece dualingoya cevabi ne olur diye düşünmek zorunda kalıyorum. Konuşurken de benim demeden konuşuyoruz değil mi. Dogru cevap aralığını genisletmeleri lazım

3 ay önce

zutkuyilmaz

Are diyomuş our anladım telafuzuna sağlık

2 yıl önce

Immortal725704

My sister's are different. Yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

Rookiebae

's nın anlami katiyor birlesik yazarsan kabul eder :) my sisters are different*

1 yıl önce

alicozturk
alicozturk

Biri sana "Kız kardeşimin farklı" dese. Sen de "Bu nasıl cümle?" dersin değil mi :)

7 ay önce

berkin592984

Sa

1 yıl önce

EsinEkinci

Benim farklı kız kardeşlerim dedim kabul etmedi...

1 yıl önce

dragotreis

Hadi ordan be saçmalama. Abla big sister ya da elder sister demek.

1 yıl önce

esra789268

yine kız ı unuttum

1 yıl önce

UsameAr

"Are" ne demek açıklarmısınız ? Are yerine "is" gelebilirmi ?

6 ay önce

mert99539

Benim bacılarım farklıdır.Neden kabul etmedi yaa

8 ay önce

Nimet92797

Benim kız kardeşlerim çok farklılar dedim çok zarfını kullandığım için kabul etmedi

1 yıl önce

NihatCakar

tekil kullandigim icin kabul etmedi

3 yıl önce

Mert877409

sister= kız kardeş (eğer "s" takısı alır ise ozaman) sister(s)=kız kardeşler

3 yıl önce

arthurziko

bacı=sister uleyn

4 yıl önce

emin581729

Yeter konustukca batiyorsun

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.