"Entschuldigung."

Çeviri:Affedersin.

March 29, 2017

37 Yorum

Konu önem sırasına göre

HseyinBilg8

3 kez üst üste aynı soru çıkarmı yaa

March 29, 2017

ecrin926152

Aynen bende doğru yaptım yine aynı soru

August 28, 2017

Furkan1299

Soruların 3 te 2 si entschuldigung yaa

March 26, 2019

Neda557322

Yanlış yaparsan çıkar :)

May 2, 2017

irms771

Yanlışla alakası yok kendisi çıkarıyor doğru yapsak bile

January 30, 2018

berrak781184

@HseyinBilg8 eğer o soruyu yanış cevapladıysan tekrar tekrar çıkar

February 9, 2019

ayferkubra

He valla ya ndxjsks

February 25, 2018

enolGrel

su kelımeyi yazmayı kavrasam almanca bitmiştir :D

August 30, 2017

Alparslan_IC

"Tsch" Almanca'da fazlasıyla kullanılır. Genelde bir şeyde "Ç" sesi varsa bunu kullanabilirsiniz. Size daha kolaylık verir. Mesala En "tsch" uldigung = Ençuldigung.

July 15, 2018

BarAdal3

tsch = ç

sch = ş

olabilir ama bu kelime parçalarına "ent+schuld+ig+ung" şeklinde ayrıldığı için burada T'yi "sch"ten ayrı telaffuz etmek her zaman için daha doğru.

November 16, 2018

EgemenCankurt

ben diyecektim siz demişsiniz hocam

March 19, 2019

Alparslan_IC

Tabii ki "Ş" de verebiliyor.

July 15, 2018

mranYalavu

Bu ne ya random gibi fhskfhskfjs

January 13, 2018

SteffiBookworm

Bir Alman, "görüşürüz" gibi kelimeleri böyle görüyor. :-)

January 11, 2019

NurglDamar
January 14, 2018

Viyanadan

Almanlar öğrenmeyelim diye kazık yapmış

November 24, 2018

zeyneprana454898

BU nasıl bir kelime arkdaş

October 8, 2017

yaman752959

5 defa dogru yaptigim halde tekrarliyor.entschuldigung rüyalarima girecek hale geldi

March 4, 2018

Nur967298

Copy paste yaptım Entschuldigung :))

November 8, 2018

bahar557867

sıkıldım bu entschuldigung dan. yeter

July 28, 2018

Ahmet338103

Yazmasi zor ama

October 19, 2018

bilgisayar0

Affedersin değil afedersin olacak türkçesi. Çeviri yapanın türkçe seviyesine bak

December 21, 2017

BarAdal3

İronik olan şey aslında bizim kullandığımız "afedersin"in "affedersin"den gelmesi ama kimsenin artık bunu bu anlamda böyle yazmamasına rağmen kural olarak bu yazımın (affedersin) doğru kalması. :D

May 11, 2018

hakanyjkn

TDK sitesinden güncel sözlüğe bakmadan kimsenin Türkçe seviyesini sorgulamayın. Zira doğrusu affedersin şeklindedir.

November 16, 2018

ELFNUR19

Bence senin türkçe seviyen zirveden asagiya bakilacak seviyede

February 10, 2019

maliergn

üzgüm affedersin ve bağışla beni Türkçede aynı anlama geliyor

May 6, 2019

Zerdest9

"Affedersin" ve "af edersin" aynı şeydir. Bu bir kuraldır ve yanlış sayılmamalıdır. Gerekli duzeltmeyi yapmanızı istiyorum...

June 13, 2019

muhammedha809478

Otamatik düzeltmeyi * *

July 22, 2018

Ahmet338103

Ben daha ezbere yazamadim bu kelimeyi

October 19, 2018

arif54736

Affedersin deyil afedersin

January 10, 2019

oVOL-

Nokta koymadım diye yanlış saydı yaa

January 11, 2019

emrsvnc01

Yazamıyorum

March 7, 2019

EgemenCankurt

Polemiğe gerek yok Affedersin olacak

March 19, 2019

fatmanurse459998

Doğru söylüyorum ama kabül etmiyor

May 2, 2019

brahimVaro

Affedersin diye yazılmaz afedersin diye yazılır

July 17, 2019

mezarlk1

Çooookkk basit

August 10, 2019

JK97ARMY

Gluk gluk gluk

September 8, 2019

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.