1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Animals sleep from March to …

"Animals sleep from March to August."

Çeviri:Hayvanlar marttan ağustosa kadar uyur.

March 12, 2014

42 Yorum


erdem8341

Iyide hayvanlar neden yazın uyuyor


sema783663

Burada ki from kelimesine pek anlam veremedim


sawashian

‘From A‘ = ʹA-danʹ

ʹFrom B‘ = ʹB-den‘

ʹFrom=dan-denʹ


mehmetculhaa

Until neden kullanmadık


Kuuuubra

'kadar' anlamı veriyo


elmadagli

''Animals sleep from march until august'' olamaz mı?


tanerturan3

Untill neden olmaz ???


Kuuuubra

Hata yok from : -den, -dan eki verir, to : -e, -a eki verir. sonuç olarak:

animals sleep : hayvanlar uyur, from march : martan, to august : ağustosa kadar.


Dellboy84

Aradığım cevap


xNurseGirlx

belki senin girdiğin yerden sorun vardır


AysunTangu

hayvanlar marttan agustosa kadar uyur


Berrin752855

aynısını yazıyorum ama kabul etmiyor


NurettinAN1

ağustos ayına eklenen ( a ) eki( ağustos ayı) anlamındadır


insurancew

hayvanlar uyur marttan ağustosa neden kabul etmiyor


fahrinisa

Aylar buyuk harfle mi yazilir


Yasemin427955

Belli bir gün ile verilmişse büyük yazılır. Onun dışında küçük yazılır.


BiyologSemiha

Cümlenin başına Some=Bazı kelimesinin gelmesi gerekir. Çünkü bütün hayvanlar o süre boyunca uyumazlar. Doğrusu Some animals olmalıydı, sevgiler


Furkan.96

Neden until kullanılmıyor ?


ElifArslan492045

Ayni cumleyi yazdim martta yerine mart da yazdim sadece yanlis dedi


BerkEfe7

tekil çoğul hiç mi kimsenin urunda değil hayvanlar marttan ağustosa kadar uyurlar (benim yazdığım) hayvanlar marttan ağustosa kadar uyur ( kabul edilen) sizcede saçma değilmi


YlmazOkyay

Hangi hayvanlar? Soğukkanlı hayvanlar bile Temmuzda uyanır. Zırvalamışsınız


alisadi20

Yatar yaptım yanlış verdi :(


YlmazOkyay

soğuk kanlı hayvanlar, ya da bazı hayvanlar olmalı. Homo Sapiens türü bazı hayvanlar hayat boyu uyuyorlar. Bizim ülkede bol miktarda bulunuyor bunlardan. Arkadaşlar ben sorumu bunları kabul etmeyenlere, yani paramızı alanlara soruyorum, ama gördüğünüz gibi biz birbirimizle söyleşiyoruz. Şahsen ben paramın boşa gittiğini düşünüyorum. Ama kendimi enayi gibi hissetmemek için trenin gittiği son istasyona kadar gideceğim.


birol961809

Uyurlar doğru olmalı bence


Merthany3

Bence de bu yüzden yandım


birol961809

Uyurlar doğru olmalı bence


RiderMuhammed34

Duo güney yarım kürede yaşıyor. Belli oldu


Elif100.000.000

Bazı hayvanlar yaz uykusu uyuyor ,yanlız,bu soru biraz saçma olmuş


EmineUyank2

Hayvanlar naden yazin uyur


EmineUyank2

Hayvanlar neden yazin uyur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.