1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Animals sleep from March to …

"Animals sleep from March to August."

Çeviri:Hayvanlar marttan ağustosa kadar uyur.

March 12, 2014

46 Yorum


mehmetculhaa

Until neden kullanmadık


erdem8341

Iyide hayvanlar neden yazın uyuyor


tanerturan3

Untill neden olmaz ???


sema783663

Burada ki from kelimesine pek anlam veremedim


sawashian

‘From A‘ = ʹA-danʹ

ʹFrom B‘ = ʹB-den‘

ʹFrom=dan-denʹ


sekipbenli

HELALSİN (TAKİP İSTERİM) 30 lingot verdim resmen


xNurseGirlx

belki senin girdiğin yerden sorun vardır


AysunTangu

hayvanlar marttan agustosa kadar uyur


Berrin752855

aynısını yazıyorum ama kabul etmiyor


elmadagli

''Animals sleep from march until august'' olamaz mı?


xNurseGirlx

Hata yapıyorsunuz :/


NurettinAN1

ağustos ayına eklenen ( a ) eki( ağustos ayı) anlamındadır


insurancew

hayvanlar uyur marttan ağustosa neden kabul etmiyor


fahrinisa

Aylar buyuk harfle mi yazilir


BiyologSemiha

Cümlenin başına Some=Bazı kelimesinin gelmesi gerekir. Çünkü bütün hayvanlar o süre boyunca uyumazlar. Doğrusu Some animals olmalıydı, sevgiler


Furkan.96

Neden until kullanılmıyor ?


ElifArslan492045

Ayni cumleyi yazdim martta yerine mart da yazdim sadece yanlis dedi


fthdrn

From kelimesi ne icin kullaniliyor burada


sawashian

‘From A‘ = ʹA-dan‘

‘From B‘ = ‘B-den‘

‘From March‘ = ʹMart-tan‘

‘From = dan-den-tan-ten“

Örneğin:

‘I am from Turkey‘

‘Ben Türkiye-den-im‘

Başka bir çevirisi

Ben Türkiyeliyim ama en doğrusu önceki olan.

‘Where are you FROM?‘

‘Nere-DEN-sin?

yine diğer çevirisi

‘Nerelisin‘

yani bu yukarıdaki cümleye ‘From..... to....“ kalıbı ......tan ........kadar“ anlamı katmış.

‘Where are you FROM‘ ise direkt olarak ‘Nerelisin/nerelisiniz‘ anlamında kullanılıyor.


Kerimaltnts

Eline sağlık dostum


AlperYlmaz8

From me to you ....benden sana. From - den demek. örnek: where are you from?-neredensin?


OmerFarukByz

Hayvanlar marttan ağustos a kadar uyurlar yazdım kabul etmedi


VictoryAndGlory

a harfini ayırdığın içindir


GhengisKhan1

Burada "kadar" sözcüğünü getiren nedir?


cgidik

From.... to.... kaliptir ve ....'dan ......'ya kadar anlamına gelir


Saluso

''hayvanlar marttan ağustosa DEĞİN uyur'' u kabul etmedi.Türkçede ''değin'' ile ''dek'' aynı anlamda kullanılabliyor halbuki.


KenanKARAG1

animals ın başında "the" olması gerekmiyor mu? Örneğin shoes çoğul olması için the shoes oluyor peki aynısı animals için geçerli değil mi?


Selcen_Ozturk

genel olarak bütün (ya da çoğu) hayvandan bahsediyorsak gelmez, belirli bir gruptan bahsediyorsak gelir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.