1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er musste im November ins Kr…

"Er musste im November ins Krankenhaus."

Çeviri:O kasımda hastaneye gitmek zorundaydı.

March 30, 2017

8 Yorum


Gluslu0

neden gitmek fiili yok.daha önce de tuvalete gitmek zorundayım da yoktu


SteffiBookworm-

"Modalverben können ohne zweites Verb auftreten, wenn der Kontext klar ist." http://deutsch.info/de/grammar/modalverben 3.

Bağlam açıksa, yardımcı fiiller (müssen, sollen, werden,...) ikinci fiil olmadan kullanılabilir. (?)

Ich muss zur Arbeit (gehen).
Er musste ins Krankenhaus (gehen).


SteffiBookworm-

Evet, "Er musste im November ins Krankenhaus gehen" da doğru.


enanasya

Peki "Kasımda hastanede olmak zorundaydı." nasıl denir?
28 kasım 2018


sami143280

Sie musste im November in dem Krankenhaus sein.


ayse834241

Ins takisi yönelme anlami veriyor ins kino gibi.


SteffiBookworm-

"ins" da "in das" kısa formudur.
In das Krankenhaus. Ins Krankenhaus.
In das Kino. Ins Kino.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.