Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dziewczyny jedzą ryż."

Tłumaczenie:The girls eat rice.

4 lata temu

13 komentarzy


cxxcxxc

lol ja wpisalem gril eats //http// ryż .i mi sie udalo lol

3 lata temu

Dawid713

to jest trol

1 rok temu

Mateusz992179

Zapraszam do klubu. Kod:UWXGS

2 miesiące temu

Alicja475747

Co pznacza niepoliczlny? Mam zablokowany tablet

4 miesiące temu

Alicja475747

Oznacza pomyliłam się. wybaczycie?

4 miesiące temu

Alicja475747

Beeeeeek

4 miesiące temu

ujoka

może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego w tym zdaniu nie używamy przyimka "a" przed rice?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ ryż jest niepoliczalny.

4 lata temu

evva89

Niepoliczalny ? Jak to tlumaczyc?

4 lata temu

PiotrSutow

Raz jak pisze eat to woła eating choc w polskim pytaniu nie ma "jedza teraz"

4 lata temu

gorska84

Eats? Nie powinno tak byc?

4 lata temu

TomaszTatu

Tu jest liczba mnoga, a końcówke -s dodajemy w 3 os. l. pojedyńczej

3 lata temu