1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Et üretmek için, hayvanlar g…

"Et üretmek için, hayvanlar gereklidir."

Çeviri:To produce meat, animals are necessary.

March 12, 2014

20 Yorum


MehmetAli197700

Bu tarz cümlelerde türkçenin tam tersine kurulmaz mıydı sıralama. Yani Animals are necessary to produce meat şeklinde. Benim aklımda öyle kalmış da. Acaba arada cümle ile iki cümle ayrıldığı için mi her cümle kendi içinde sıralandı. Anlayan varsa yanıtlasın lütfen.


KadirKorkm11

Ben de öyle yazdım kabul etmedi


fevdi

O şekilde de yazabilirsin bu cümleyi. Evet ikiye ayrıldığı için, doğru tahmin.


Tubikp

'For producing' yazabilirsin. Eğer 'for' kullanırsan sonrasında gelecek fiile 'ing' takısı eklemen gerekir


talhaozdemir

çünkü "animals" derken kastettiği hayvanlar belli değil eğer biri konuşurken "animals" dediğinde senin aklına belli bir yerdeki hayvanlar geliyorsa mesela "amcanın çiftliğindeki hayvanlardan" bahsediyorsanız işte o zaman "the animals" kullanabilirsin.


onurkenancinar

the animals are necessary to produce meat yazınca neden yanlış, orda the kullanımı neden hatalı?


dgknnmlky

needed olsa da aynı anlamda olur gibi


oturkan

"For produce" icin yorum ltfn


yigithanburak

TO burada "için" anlamı mı vermiş ?


cactiwithsue

Hayır mek-mak anlamı veriyor üretmek=to produce Ben yürümek istiyorum I want TO walk gibi


ukonaklilar

"you need animals to produce meat" ifadesi yanlış mı?


Yaar873404

Cümle kalıbı çok değişik olmuş önceki cümle kalıplarına alışmışım ki bu cümleyi doğru kuramadım


KadirKorkm11

Animals are neccesarly produce to meat niye yanlış?


NurselAte

Doğru yazdığım halde yanlış cevap deniliyor


ERCANKABA61

Doğru cevap ama kabul etmiyor


gontenilsu

"in order to produce" doğru kabul edilmeliydi.


Auraylinehir

et üretmek de bunun için hayvanları kullanmak da gerekli değildir. bu tarz cümle örnekleri kullanılarak böyle bir yanlış insanlara empoze edilmemelidir.


keepuprockin

Necessary yerine required kullanılabilir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.