Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Et üretmek için, hayvanlar gereklidir."

Çeviri:To produce meat, animals are necessary.

4 yıl önce

10 Yorum


Tubikp

'For producing' yazabilirsin. Eğer 'for' kullanırsan sonrasında gelecek fiile 'ing' takısı eklemen gerekir

3 yıl önce

MehmetAli197700

Bu tarz cümlelerde türkçenin tam tersine kurulmaz mıydı sıralama. Yani Animals are necessary to produce meat şeklinde. Benim aklımda öyle kalmış da. Acaba arada cümle ile iki cümle ayrıldığı için mi her cümle kendi içinde sıralandı. Anlayan varsa yanıtlasın lütfen.

2 yıl önce

fevdi

O şekilde de yazabilirsin bu cümleyi. Evet ikiye ayrıldığı için, doğru tahmin.

1 ay önce

dgknnmlky

needed olsa da aynı anlamda olur gibi

4 yıl önce

talhaozdemir

çünkü "animals" derken kastettiği hayvanlar belli değil eğer biri konuşurken "animals" dediğinde senin aklına belli bir yerdeki hayvanlar geliyorsa mesela "amcanın çiftliğindeki hayvanlardan" bahsediyorsanız işte o zaman "the animals" kullanabilirsin.

4 yıl önce

onurkenancinar

the animals are necessary to produce meat yazınca neden yanlış, orda the kullanımı neden hatalı?

4 yıl önce

oturkan

"For produce" icin yorum ltfn

3 yıl önce

turappekmez

animals are needed, to produce meal.yanlış cıkıyor ? :Dd

3 yıl önce

mehmetbula1

meal değil meat

1 yıl önce

yigithanburak

TO burada "için" anlamı mı vermiş ?

1 yıl önce