Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar kitap satarlar mı?"

Çeviri:Do they sell books?

4 yıl önce

10 Yorum


hilal___lcy

book çoğul olmak zorunda mı?

4 yıl önce

altugcyhn

evet "book" kelimesi a book, the book, books şeklinde kullanılmalı. "book" diye bir kullanım yok. Ayrıca biz Türkçe kitap satarlar şeklinde ifade ettiğimiz yapıyı onlar kitaplar şeklinde çevirir

4 yıl önce

burakkamisli

Do they sell the book? Dedim kabul etmedi.

3 yıl önce

Dilara924399

"The book" dediğinizde belirli bir kitap anlamı katıyor. Ama burdaki herhangi bir kitap olabilir. "Kitap satıyorlar mı?" Belirli bir kitaptan bahsetmiyor. Genel konuşuyor.

3 yıl önce

DilsadeGngr

Buy la sell arasında ne fark var?

1 yıl önce

Bisnev99

"sell" satmak, "buy" parayla satın almak yani kısaca almak anlamına gelir

10 ay önce

DrAbidinTa

Kitap satar geciyor nasil cevap books olur

2 yıl önce

gkslh52

Books cogul soruda book yaziyor

2 yıl önce

Ire10368

Bence soru hatalı kitaplar satar mı demiyor ki

2 yıl önce

nuray320766

Hani ingilizcede tum sayilabilen isimlerin onune the yada a gibi bir belirtec geliyodu noldu simdi

2 yıl önce