1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Kenyeret eszik."

"Kenyeret eszik."

Fordítás:She eats bread.

March 12, 2014

19 hozzászólás


fRoOStzzZ

Itt honnan lehet tudni, hogy "o" jelen esetben ff vagy no? Vagy itt mindegy melyik valaszt adjuk, elfogadja?


GellrtSebk

Ja engem is zavar...


kerierzsebet

Miért nem she eats a bread


MajaGalamb

Én pont he-t írtam, és azt mondta hogy rossz mert she


Nyuszi646744

Szerintem ott van egy határozatlan névelő, ezért a Ze válaszod jelentése: Megeszi A kenyeret.


viktiella

Igen honnan lehet tudni hogy fiu vagy lany???


aptg.gabi

Elméletileg mindegy. Mindkettőt el kellene fogadni, de ha ez nem történik meg, akkor jelenteni kell a hiba menüpontnál.

:D


speedwaytimcsike

Folyamatos jelent meg nem tanítja, inges igét a teljesen kezdo nem is ismeri.ez tok rossz


EGyuszi

El kellett volna fogadnia de nem fogadta el és honnan lehet tudni hogy nő vagy férfi


PlErds2

She/he eats bread. Mindkettő helyes, csak itt van megkülpnböztetés, a nő javára. Ez kérem diszkrimináció... :-), de azért bosszantó, hogy ez még mindig hibaforrás....


samukutya11

Honnan tudnám hogy férfire vagy nőre gondolt ilyenkor? Mi vagyok én gondolatolvasó? :D


panky988

Nekem nem fogadta el a férfi nemet, pedig helysen írtam.


MajaGalamb

Honnan tudom hogy she vagy he


angol578788

jót írok be de odaírja hogy she


Judit739509

Honnan lehet tudni, hogy kell-e az"a" ill. "an" vagy nem?


GyenesJnos

Javítsátok ki, mert nem lehet tudni, hogy ki iszik...


Mazlilek

Mitől lesz 'she'????


Livi913783

Azt írtam hogy He eats bread. De nem fogadta el ugy fogadta volna el hogy She eats bread

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.