"Kenyeret eszik."

Fordítás:She eats bread.

4 éve

13 hozzászólás


fRoOStzzZ

Itt honnan lehet tudni, hogy "o" jelen esetben ff vagy no? Vagy itt mindegy melyik valaszt adjuk, elfogadja?

4 éve

kerierzsebet

Miért nem she eats a bread

4 éve

speedwaytimcsike

Folyamatos jelent meg nem tanítja, inges igét a teljesen kezdo nem is ismeri.ez tok rossz

4 éve

viktiella

Igen honnan lehet tudni hogy fiu vagy lany???

4 éve

aptg.gabi

Elméletileg mindegy. Mindkettőt el kellene fogadni, de ha ez nem történik meg, akkor jelenteni kell a hiba menüpontnál.

:D

4 éve

Judit739509

Honnan lehet tudni, hogy kell-e az"a" ill. "an" vagy nem?

6 hónapja

BereczErzs

Miért eats és miért nem eat ? Miért írja többes számba ?

4 éve

aptg.gabi

Nem többes szám az I/3. személynél az ige kap egy "s" végződést (she, he, it) I eat, DE she eats.

4 éve

angol578788

jót írok be de odaírja hogy she

2 éve

EGyuszi

El kellett volna fogadnia de nem fogadta el és honnan lehet tudni hogy nő vagy férfi

1 éve

PlErds2
PlErds2

She/he eats bread. Mindkettő helyes, csak itt van megkülpnböztetés, a nő javára. Ez kérem diszkrimináció... :-), de azért bosszantó, hogy ez még mindig hibaforrás....

8 hónapja

MiklsMatos

Sajnos csak a nőt fogadja el, ffi szóba sem jöhet. Vagy mégis?

7 hónapja

Bausz1

Elfogadja ferfival is csak a mondat vegere kell a pont

7 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.