1. Forum
  2. >
  3. Topic: Romanian
  4. >
  5. "Femeia este frumoasă și tână…

"Femeia este frumoasă și tânără."

Translation:The woman is young and beautiful.

March 30, 2017

4 Comments


J.C.M.H.

Romanian frumoasă, Spanish hermosa, Portuguese formosa < Latin formosa.


dieprinzessin

young

Gender - singular - plural

Masc. - tânăr - tineri

Feminin- tânără - tinere

Neutru - tânăr - tinere


dieprinzessin

beautiful

Gender - singular - plural

Masc. - frumos - frumoși

Feminin- frumoasă - frumoase

Neutru - frumos - frumoase


quacksonquackson

Technically correct, however in English we would say that she is young and beautiful.

Learn Romanian in just 5 minutes a day. For free.