1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Auf der grünen Wiese."

"Auf der grünen Wiese."

Çeviri:Yeşil çayır üzerinde.

March 31, 2017

8 Yorum


Deniz705411

Çayır yerine çimen kullansak olmaz mı?


Baranrks

Evet çayır, çim, çimen, otlak benzer anlamları var...


humetin

Yeşil çayırın üstünde (Kabul edilmiyor !)

auf dem Tisch... : Masanın üstünde...


humetin

Yeşil çayırIN üstünde (Kabul edilmiyor !)


aligksl01

Arkadaslar neden Auf dem grünen Wiese. Olmuyor Auf dativle kullanılır grün artikeli das fativ hali dem olur


aligksl01

Bilen varsa sebebini allah aşkına cevap yazsin


Baranrks

Sadece çayırda da denilebilir...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.