Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hello, is there anybody there?"

Çeviri:Merhaba, orada kimse var mı?

4 yıl önce

6 Yorum


aslanmuson

"Hello, anybody there?" yeterli değil midir? Filmlerden öyle duyuyoruz :)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur

4 yıl önce

kebsilli

Hello is there anybody olmaz mı

3 yıl önce

dksengun
dksengun

Merhaba,orada birkimse var mı? Niye olmasın?Bu türkçemizde kullanlır

4 yıl önce

suleelus

hayır olmaz. bir kimse belli birinden ya da bir tek kişiden bahsettiğin anlamını veriyor. herhangi bir kimse dersen olur ki ,genelde biri var mı ya da kimse var mı diyerek herhangi birinden bahsederiz.

4 yıl önce

Birsepetbulut

Cümleyi, sanki öcü dolu karanlık bodrum kapısındaymışım gibi okudum. :)

2 ay önce