1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Their children drink milk."

"Their children drink milk."

Tłumaczenie:Ich dzieci piją mleko.

March 13, 2014

14 komentarzy


Nati7lat

children=dzieci child=dziecko


olkaalexa

Gdy napisałam dzieci to miałam źle bo miały być dzieciaki :I


Kinia118

Ja dałam dzieci i było dobrze


IzabelaSib

Dzieci zamiast dzieciaki - powinno byc zaliczone


dominika442291

A ja gdy dałam dzieci to dobrze miałam


Nati7lat

ja dałam dzieci też miałam dobrze


NadiaGlass07

Czemu dzieci a nie dziecko?? Plis nich ktoś wyjaśni


Kasia328069

Jest children w l pojedynczej.. Dziwne


Zuzka850074

Children dzieci a child dziecko dla tego miało być dzieci


Sylwester122348

Nie wyraznie czyta their


Karol224574

A jak bedzie : jego dzieci piją mleko. His childrens drink milk?


zocha6

His children drink milk. Słowo children oznacza 'dzieci' czyli l.mn, słowo child oznacza 'dziecko' czyli l. poj. http://www.angielski.nauczaj.com/konstrukcje-gramatyczne/liczba-mnoga.php

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.