1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Their children drink milk."

"Their children drink milk."

Tłumaczenie:Ich dzieci piją mleko.

March 13, 2014

22 komentarze


nati_lucky

children=dzieci child=dziecko


UrszulaGos

Słyszę ,,the,, a nie ,,their,, bo jak zwykle niewyraźna wymowa


SylwiaMark7

To jest dobra wymowa cioci do tego przecież to bardzo dobrze jest


olkaalexa

Gdy napisałam dzieci to miałam źle bo miały być dzieciaki :I


Kinia118

Ja dałam dzieci i było dobrze


DorotaJarosz

Na pewno nie dlatego.


IzabelaSib

Dzieci zamiast dzieciaki - powinno byc zaliczone


dominika442291

A ja gdy dałam dzieci to dobrze miałam


nati_lucky

ja dałam dzieci też miałam dobrze


NadiaGlass07

Czemu dzieci a nie dziecko?? Plis nich ktoś wyjaśni


Zuzka850074

Children dzieci a child dziecko dla tego miało być dzieci


Karol224574

A jak bedzie : jego dzieci piją mleko. His childrens drink milk?


zocha6

His children drink milk. Słowo children oznacza 'dzieci' czyli l.mn, słowo child oznacza 'dziecko' czyli l. poj. http://www.angielski.nauczaj.com/konstrukcje-gramatyczne/liczba-mnoga.php


Zuzanka0205

Ja dałam mleczko i mi nie zaliczyło-.-


DorotaJarosz

Zdrobnienia nie są zaliczane, poza kilkoma tylko wyjątkami, jak dziewczynka, kwiatek i jajko.


Robert456052

Ta funkcja aplikacji nie działa. Za mało czasu na nagranie. Jeśli to ma być pomocne czasu powinno być więcej. W końcu to jest dla początkujących. I nie wiadomo czy program faktycznie coś nagrywa i sprawdza. Jak się nic nie powie, komentarz jest taki sam. Nigdy mi nie zaliczyło wypowiedzi. Pewnie mam słabą wymowę ale jeżeli nigdy nie zalicza to mam wątpliwości czy ta funkcja programu faktycznie działa?


DorotaJarosz

Może trzeba sprawdzić w ustawieniach komputera, czy mikrofon działa?


krzysztof771805

Jest dużo niepotrzebnych komentarzy przez coraz słabszą jakość google lektorów. Powoli zamierzam rozglądnąć się za innym programem. Jak ktoś ma wiedzę o czymś lepszym, będę bardzo wdzięczny..


mmmbbb1

"Their children drink beer." - that could a quite interesting sentence... ;)

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.