"Ich muss dich bitten zu gehen."

Çeviri:Ben senden gitmeni rica etmek zorundayım.

April 2, 2017

7 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

Gitmeni rica etmek zorundayım.


humetin

jmdn um etwas bitten : birisinden bir şey rica etmek

1.Ich bitte dich um einen Gefallen. (senden bir iyilik rica ediyorum)

2.Ich bitte dich (darum), mir zu helfen. (bana yardım etmeni rica ediyorum)


Deniz705411

"Senden" demeyince anlam değişmez Duo.


Eluvian_

Kesinlikle. Doğru olduğunu düşündüğünüz cevaplar için rapor et özelliğini kullanabilirsiniz.


Yusuf12613

senin gitmeni rica etmeliyim


Yasin8894

bitten fiili en sona gelmesi gerekiyormus gibi dusunuyorum, neden zu gehen en sonda, tam anlam veremedim. zorunda oldugum sey "bitten": Ich muss dich bitten. bunun objesi de "zu gehen" araya girmesi gerekmez mi?

"Ich muss dich zu gehen bitten"


sumersuleyman

Sana gitmen için rica etmek zorundayım!!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.