"Ichmussdichbittenzugehen."

Çeviri:Ben senden gitmeni rica etmek zorundayım.

1 yıl önce

5 Yorum


Deniz705411

"Senden" demeyince anlam değişmez Duo.

1 yıl önce

Eluvian_

Kesinlikle. Doğru olduğunu düşündüğünüz cevaplar için rapor et özelliğini kullanabilirsiniz.

1 yıl önce

humetin
humetin

Gitmeni rica etmek zorundayım.

1 yıl önce

Yusuf12613

senin gitmeni rica etmeliyim

4 hafta önce

humetin
humetin

jmdn um etwas bitten : birisinden bir şey rica etmek

1.Ich bitte dich um einen Gefallen. (senden bir iyilik rica ediyorum)

2.Ich bitte dich (darum), mir zu helfen. (bana yardım etmeni rica ediyorum)

4 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.