Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, kitabı geri götürdü."

Çeviri:She returned the book.

0
4 yıl önce

19 Yorum


ferhatozden

Bring back/brought back i niye kabul etmedi anlamadım

12
Cevap ver3 yıl önce

Dilara924399

Getirmek ve götürmek farklı kavramlar.

3
Cevap ver2 yıl önce

javert35

Take back neden kabul edilmiyor

7
Cevap ver3 yıl önce

Dilara924399

"Götürdü" geçmiş zaman. Take şimdiki oluyor. Take olarak kullandığınız için olabilir

2
Cevap ver2 yıl önce

EkremBulut2

take şimdiki zaman değil ?

0
Cevap ver1 yıl önce

buseniac

o geri almak oluyor

2
Cevap ver2 yıl önce

AylinCoban1

Took back niye red

1
Cevap ver7 ay önce

hakanihat

It returned the book dedim olmadi. Ne yani bir kopek goturemez mi kitap egitilmisse

6
Cevap ver3 yıl önce

ErayPolat3

Kitabın eğitilmiş. Olması şart tabi

0
Cevap ver9 ay önce

MuhammedAliKara

Return ne alaka anlamadım

3
Cevap ver3 yıl önce

sencerkorkusuz

Take away geri goturmek icin kullanılır mi rapor ettim fakat emin değilim

2
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. "take back" olabilir.

12
Cevap ver4 yıl önce

ogstr97

went back olamaz mı :D

0
Cevap ver2 yıl önce

furkanaydin32

''the'' eksikliği burada önemli değil bence

2
Cevap ver3 yıl önce

Dilara924399

Ama burada belirli bir kitaptan bahsediyor. "Kitap götürdü" ve "Kitabı götürdü" farklı şeyler. Burada bariz "the" konulması gerekiyor.

2
Cevap ver2 yıl önce

barissever

"He brought the book back" kabul edilmedi. Sebebi hakkinda bilgi sahibi olan var mi

0
Cevap ver3 yıl önce

Dilara924399

Bring (brought) getirmek demektir. Götürmek değil.

2
Cevap ver2 yıl önce

Vingianezzar

He took back the book.

0
Cevap ver10 ay önce

987654321380818

He took that book back Olmaz mii

0
Cevap ver1 ay önce