"O, kitabı geri götürdü."

Çeviri:She returned the book.

4 yıl önce

21 Yorum


ferhatozden

Bring back/brought back i niye kabul etmedi anlamadım

3 yıl önce

Dilara924399

Getirmek ve götürmek farklı kavramlar.

3 yıl önce

javert35

Take back neden kabul edilmiyor

3 yıl önce

Dilara924399

"Götürdü" geçmiş zaman. Take şimdiki oluyor. Take olarak kullandığınız için olabilir

3 yıl önce

EkremBulut2

take şimdiki zaman değil ?

1 yıl önce

buseniac

o geri almak oluyor

2 yıl önce

AylinCoban1

Took back niye red

10 ay önce

Tuba553779
Tuba553779

He took the book back yazdım ve kabul edildi. Bence return den daha doğru bi kullanım

1 ay önce

hakanihat

It returned the book dedim olmadi. Ne yani bir kopek goturemez mi kitap egitilmisse

3 yıl önce

ErayPolat3

Kitabın eğitilmiş. Olması şart tabi

1 yıl önce

MuhammedAliKara

Return ne alaka anlamadım

3 yıl önce

sencerkorkusuz

Take away geri goturmek icin kullanılır mi rapor ettim fakat emin değilim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. "take back" olabilir.

4 yıl önce

ogstr97

went back olamaz mı :D

2 yıl önce

Yigit_Karaca
Yigit_Karaca

He took away the book Neden kabul edilmiyor???

1 ay önce

furkanaydin32

''the'' eksikliği burada önemli değil bence

3 yıl önce

Dilara924399

Ama burada belirli bir kitaptan bahsediyor. "Kitap götürdü" ve "Kitabı götürdü" farklı şeyler. Burada bariz "the" konulması gerekiyor.

3 yıl önce

barissever

"He brought the book back" kabul edilmedi. Sebebi hakkinda bilgi sahibi olan var mi

3 yıl önce

Dilara924399

Bring (brought) getirmek demektir. Götürmek değil.

3 yıl önce

Vingianezzar

He took back the book.

1 yıl önce

987654321380818

He took that book back Olmaz mii

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.