Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Αυτή έχει έναν ελέφαντα."

Μετάφραση:She has an elephant.

πριν από 1 χρόνο

2 σχόλια


aKm110

Στα αγγλικά το ένα λέγετε: one. Έγραψα one και μου το έγραψε λάθος. Γιατί;

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

Στα αγγλικά το ένας, μία, ένα λέγεται και a, an.

Το one είναι ο αριθμός, αν έχει ακριβώς έναν ελέφαντα κι όχι δύο ή τρία.

Αν δεν πρόκειται για ακριβή αριθμό, αλλά είναι απλώς άρθρο, τότε το a(n) είναι καλύτερη μετάφραση.

πριν από 1 χρόνο