"Mit welchen Farben?"

Çeviri:Hangi renklerle?

April 2, 2017

6 Yorum


MuslumEsma

warum welchEN

December 21, 2018

Mebose

"mit" den sonra her zaman ismin Dativ hali gelir.

Die artikeline göre eger

iSiM TEKiLSE die > der

iSiM COGULSA die>den olur.

Mit welcher Farbe> Hangi Renkle ( TEKiL)

Mit welchen Farben> Hangi Renklerle ( COGUL)

Daha ayrintili bilgi icin:

http://www.almancam.de/habergoster.asp?id=412

http://www.almancam.de/habergoster.asp?id=180

March 27, 2019

gldn83

Hangi renkler ile cevabım neden kabul edilmiyor

April 2, 2017

Eluvian_

Doğru olduğunu düşündüğünüz ama kabul edilmemiş cevaplarınız için rapor et özelliğini kullanabilirsiniz.

April 2, 2017

medidasd

Mit olduğu için mit=-le -la Hangi renkler=Welchen Farben?

July 5, 2017

medidasd

Mit welchen Farben= Hangi renklerle?

July 5, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.