1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I go to the pool with my fat…

"I go to the pool with my father."

Çeviri:Ben babamla havuza giderim.

March 13, 2014

8 Yorum


senersemra

babamla havuza gideriz neden olmadı


Seyma65

Cunku orda özne biz deil bendir


R.BEYAZ

to burda tam olarak ne anlamda kullanılmış


yavuzvardar

to -e,-a ve -ye,-ya anlamında kullanılır dostum


MTAHN

Babamla ben havuza giderim diye bir ceviri olmaz.Babamla ben havuza gideriz dogru kabul edilmeliydi


[aktif olmayan kullanıcı]

    Ben babamla havuza giderim yerine ben havuza giderim babamla diyince ne oluyor sanki


TalhaCelik2

    Yok ebesinin nikahı dlsşsls böylemi cümle kuruyosun normalde

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.