"De meisjes hebben hoeden."

Vertaling:The girls have hats.

4 jaar gelden

3 opmerkingen


AntonvanKooten

The girls have hats or the girls have got hats ; what's the difference?

3 jaar gelden

StacyParke4

De meisjes hebben hoeden en de meiden hebben gehad hoeden dus eigenlijk alles

3 jaar gelden

MarqFortaleza
MarqFortaleza

Nee dat klopt niet hoor...
"The girls have had hats." betekent "De meisjes hebben hoeden gehad."
"The girls have (got) hats." met of zonder 'got' betekent "De meisjes hebben hoeden."

3 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.