1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I feel like doing something …

"I feel like doing something different."

Fordítás:Valami mást szeretnék csinálni.

March 13, 2014

24 hozzászólás


miskei

kedvem van valami mást csinálni - még nem fogadja el, de ami késik, az nem múlik (remélem)


LszlNagy3

A remény hal meg először, a lepényhal meg utoljára.


Maci1946

A lepényhal meg először, a remény hal meg utoljára .D.D.D.D


tien761

Elöl úszik a lepényhal, a remény hal meg utoljára! :D


Scheril1

Már elfogadja, köszi hogy jelentetted! :)


mestermate

Az igazi válasz az hogy kedvem van valami mást csinálni


Vica58

Hol van itt a feltételes mód?


Kavalasz

A magyar mondatot én is így fordítanám: I would like to do something different.

És minek ide a feel?


GalvanTivadar

ez egy ún. phrasal verb, ezek a legnehezebbek az angolban, ráadásul tengernyi van belőlük. Ez a szótárban is így van benne: feel like doing sg = kedve támad (hogy ne mondjam: szottyan) valamire.


SzilagyiAr1

Kösz Tivadar, ez fontos hozzászólás.


Male.BFL

Amilyen egyszerűnek tűnik az angol, olyannyira bonyolult.


MartonGeza

Az érzelmeket, érzéseket kifejező igék (love, like, hate stb.) után a főnévi igenév helyett az ige "-ing" végződésű alakját (gerund) szokás használni.


Gbor252393

Kedvet érzek valami mást csinálni. hm?


AttilaToth71

Szeretnék valami egyebet csinálni - ez miért nem jó ?!!


Gabriel_Hale_

Ez egy kifejezés, ne keress logikát, ezt így kell megtanulni.


Ritani

A szívesen CSINÁLOK valami mást miért nem jó?


Balna1988

én is ezt írtam, nem fogadta el


Harga

Úgy érzem, valami mást szeretnék csinálni.


MartonGeza

A DUO fordítása akkor lenne hibátlan, ha az angol eredetiben "... something else" állna. Így inkább: "Szívesen csinálnék valami különbözőt"


GerleiIstv

Inkább: Szívesen csinálnék valami mást. (El is fogadja, 2020. 04. 17.)


Tams315531

A gyors és a lassú mondat között egy "a" különbség van. Szerintem ezt korrigálni kellene.


Mickey37

(Ugy érzem valamit másképp csinálok.) Ez volba a helyes fordítás!


evairenpinter

A "feel like" a "to feel like doing something" alternatív alakja. Ezt az online szótárban találtam. "Kedve van valamihez", "kedve támad valamihez" jelentéssel.


HunorN1

I feel like doing something different. = I would like to do something different.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.