1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I saw him looking at me."

"I saw him looking at me."

Fordítás:Láttam, hogy néz engem.

March 13, 2014

22 hozzászólás


miskei

láttam őt amint engem néz - ezzel mi lenne a probléma?


szanyizoltan

Semmi,én is pont ezt írtam...


Jpiroska

Én is ezzel véreztem el.


johalasz46

Igy is jó ! - Szó sincs itt "hogy" ! Én ezt irtam: Láttam őt rám nézni. - nem fogadta el.2019.márc. - Mi értjük a mondatot és tudjuk a magyar forditást, de a tanitóink nem jártasak...


Harga

Szó sincs itt "nézni" (to look) ! De persze nem érdemes leragadni a szavaknál. Lényeges: Hogy hangzik, hogyan írják és mit jelent.


IldikoPiber

Nekem már elfogadta '20. 11.23.


BoroZol

láttam ahogy rám néz - be kellene tenni a találati listára... :/


Harga

Úgy elfogadta, hogy: "Láttam amint rám néz."


VrkonyiCsi

"Láttam őt engem nézni." Nem egy műfordítás de pontos és így el is fogadta. 2021.02.10.


vasvariistvan

Szép accusativus cum infinitivo. Kapsz egy lingotot.


Katalin2145

Láttam, ahogy rám néz---nem fogadja el


Andras64

zűrzavar?!?!... azt nem láttam, csak azt, hogy rám néz


Nyulpacsker

Ezt írtam: "láttam nézett engem" ezt miért nem fogadta el? A 'hogy'-ra hol van utalás?! Köszönöm, ha valaki megmagyarázza . Szerintem el lehetett volna fogadni, amit írtam. :-(


aptg.gabi

Szerintem azért mert a nézni nincs múlt időben.


Nyulpacsker

Téényleg :-) köszönöm!


Makuka0

ugyanezt írtam, csak láttam helyett megláttam-ot. Ezt el kéne fogadnia.


Adrienn912857

Láttam, hogy éppen engem néz, lenne a helyes fordítás az angol összeállított mondat alapján, csakhogy nem létezik olyan, hogy múlt idővel fejezem ki a jelent :/ érthetetlen :@


miklos44

"A láttam mikor rám nézett." is jó szerintem.


MikulaiDne

I saw her looking at me - miért nem fogadjael.ha nő aki néz engem.


SohonyayKl

Miért ràm nèz?


HunorN1

looking at ME = RÁM néz

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.