"Bir kız"

Çeviri:A girl

4 yıl önce

43 Yorum


ferdi.karaman

0po

1 yıl önce

zahir580778

Valla beynim karıştı ya..

1 yıl önce

MeriMea

Ben almanca ve ingilizceyi bitirdim

3 hafta önce

burak506871

98

1 yıl önce

burak506871

8p

1 yıl önce

seher247384

Kolayyy ben zarflardayim

1 yıl önce

TarikKutlu

Abi cok guzel uygulama

1 yıl önce

M.Eldar

Girl Azərbaycan türkcəsində: Qız uşağı, gənc qadın

11 ay önce

esra45921

W46jjkto69uiyi

9 ay önce

SongulGulacar

bazen karıştırıyorum acaba daha iyi anlamam için ne yapmalıyım

2 yıl önce

MuratCeyla18

Doğrusu a girl olacak.Fakat ben yanlış yazmışım.Doğrusu A girl

1 yıl önce

zafereren4

one girl olurmu

1 yıl önce

zafereren4

like atanın istediği olsun

1 yıl önce

papalouie2

Girl kız çocuk anlamına gelir.She'nin anlamı kız çocuk değildir.Ayrıca She kızlara o demekte kullanılmaktadır.An girl olamaz,çünkü girl sessiz harfle başlamaktadır.Sesli harfle başlasaydı An olurdu,ama sessiz harfle başlamaktadır.Cevabın A girl olduğu ortada.Ayrıca girl kız değildir,kız çocuktur.Cevap:A girl

2 yıl önce

apobozkurt16

a girl dedim one girl yazdı

2 yıl önce

zafereren4

one girl olur mu?

1 yıl önce

zafereren4

like atanın istediğı olsun

1 yıl önce

Asafhan1

A girl de olur One girl de olur ikiside doğru

2 yıl önce

MuratCeyla18

Aynen

1 yıl önce

hulya309934

I

1 yıl önce

hulya309934
<pre> vvvvv llllllllllllllllllĺll </pre>

lll

1 yıl önce

feyzaaanur

Cglxk kx

1 yıl önce

ramazan376897

Feyza abla cok

1 yıl önce

akonashi

o bir kız yazıyodu başta

2 yıl önce

alirezai4

yalan soyleme

2 yıl önce

ProfessorPlayer

a girl dedim one yazdı ya

2 yıl önce

Mustafa2362

Woman dedim a girl yazdı

2 yıl önce

feyzaaanur

C b M

1 yıl önce

ercumentyksl21

a girl

2 yıl önce

19aliemre05

a bir anlamına gelir she kız ama sözlükteki anlamı farklı

3 yıl önce

sude3353

She kız değil kızlara söylenen "o" anlamı taşır "kız" değil

3 yıl önce

papalouie2

E

2 yıl önce

begumalara

She ile girl ayni anlam ama girl kız çocuk

3 yıl önce

zeynepsevim06

She kizlar icin O demek girl ise tek kız demek kız cocuk demek değildir

2 yıl önce

selenbjk

She kız demek ama "o" anlamına geliyor yani kızlara hitab ederken she denir eğer ne olduğu belli değilse that denir.

3 yıl önce

zeynepsevim06

She kız demek mi hayır kızlar için o demek ama maşallah yeni nesil erenler öyle sanıyor..

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Bahsettiğiniz kişinin (3. tekil şahıs) cinsiyeti belli değilse "they" kullanılır.

2 yıl önce

zeynepsevim06

Yani (onlar)

2 yıl önce

simgesimge2004

the olması gerkemiyormu

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  • "A girl" = "Bir kız" / Herhangi bir kız manası verir, hangi kızdan bahsettiğimizi bilmiyoruz.
  • "The girl" = "Kız" / Belli bir kız var ortada ve biz hangi kızdan bahsettiğimizi biliyoruz.
2 yıl önce

zeynepsevim06

Merhaba ben Zeynep yazdigin bana cok doğru geldi

2 yıl önce

YunusEmreYavz

An girl olmasi lazim degil miydi ????

2 yıl önce

imanaz1

Bunu söylemiştim:An, sesli harfler için kullanılır.A ise sessiz...

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.