Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Τρώω κοτόπουλο, επειδή μου αρέσει το κρέας."

Μετάφραση:I eat chicken, because I like meat.

0
πριν από 1 χρόνο

2 σχόλια


Genovefa5

Στη διόρθωση το my πού παει;

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

πουθενά.

Δεν ανήκει σε κανένα, δηλαδή δεν είναι "το επειδή μου = το επειδή που μου ανήκει" ή κάτι τέτοιο.

Θα ήταν "(to) me", αλλά στα αγγλικά δε λέμε "αρέσει σε κάποιον" (όπου το καλό πράγμα είναι υποκείμενο), αλλά το άτομο στο οποίο αρέσει το πράγμα είναι υποκείμενο του "like".

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο