"Oğlanlar tabağa dokunurlar."

Çeviri:The boys touch the plate.

4 yıl önce

30 Yorum


alp055
alp055

The boys touches the plate olmuyormu

4 yıl önce

carinamnzs

The boy touches (it, she, he - touches) The boys touch ( I, you, we, they - touch )

4 yıl önce

esra8228

The boys çoğul s takisi gelmez

4 yıl önce

Yunustakne

Hayır

1 yıl önce

Mehmet977457

The nin birini atlamışın

11 ay önce

carinamnzs

Selam, I'm learning turkish, can someone help me?? -The boys touch THE plate. So, why not "Oğlanlar tabağı dokunurlar" ?????

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

because "dokunmak" always requires "-e/a". to touch something= bir şeye dokunmak

4 yıl önce

carinamnzs

Anladım teşekkürler ^_^

4 yıl önce

Whiskeyice

the ( boy)+s ) = (oğlan)+lar) touch = dokun~dokunmak ( plate ) = tabak The plate = tabak+a soft state ( taba+ğa)

The boys touch the plate ----oğlanlar--dokunur- --tabağa

3 yıl önce

BeyzaYldz20

Neden "The boys touch is plate" kabul etmiyor? Oğlanlar bir tabağa dokunurlar demiyor ki? Kafam karıştı yardımcı olabilir misiniz?? ://

1 yıl önce

Emocuk

Lanet olası the herşey onun suçuu

1 yıl önce

brtgtrn

"The boys touch to plate" olur mu ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. touch fiili yanında edat olmadan kullanılır. to touch something= bir şeye dokunmak

4 yıl önce

mehmetozank

çok saçma bi cümle

3 yıl önce

brisfirat

Selcen hanim sizi yanlis anlamadiysam cevabin dil kurallari dikkate alindiginda "The boys touch the plates" olmasi gerekmiyor mu?

3 yıl önce

coskunu

Simdi soyle bir sey yaptim. En iyi ogrenme yanliş yaparak.ögrenmedir bana göre (Sistem yanliş yaptiğin soruyu tekrar karsina cikariyor) Ilk olarak the boys touch plate yazdim kabul etmedi (a plate) yazmadığım için. Tekrardab soruya the boys touch a plate yazdım bu seferde the plate olarak cevap karsiligi geldi ve cevabimı kabul etti???

3 yıl önce

HakanGnay3

The boys are neden olmadi

3 yıl önce

tueelik9

The boys touch a platede aolmadan olmuyormu

2 yıl önce

Gulsumcukk

The ın in degil miydi ne ara - a oldu

2 yıl önce

hatininhayalleri

"boys touch the dish." diye çevirdi? "dish" ne demek ki? neden plate değilde "dish"

1 yıl önce

gldwZP
gldwZP

Dish kirli tabakta kullanılıyor diye biliyorum emin olmamakla birlikte arkadaşlar dan bilen varsa izah edebilir mi?

1 yıl önce

MuratCingz1

The kuralını anlatır mısınız?

1 yıl önce

as.a

burada hep the olmak zorunda mı ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. ama bir tanımlayıcı olmalı mutlaka. "they touch a plate", "they touch your plate" vs gibi

4 yıl önce

as.a

hmm anladım çok teşekkürler

4 yıl önce

melis110947

Aynn

2 yıl önce

MustafaElb17

Evet olmak zorunda olmasa cümle olmaz

11 ay önce

duruss

The boys touch plate yaptım sırf the koymadığım için yanlış saydı

1 yıl önce

AdaIrmakYi

The boys are olmuyor mu ?

10 ay önce

Aleyna709463

The yazmayı unutmak ; (

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.