"Oğlanlar tabağa dokunurlar."

Çeviri:The boys touch the plate.

March 13, 2014

34 Yorum

Konu önem sırasına göre

carinamnzs

Selam, I'm learning turkish, can someone help me?? -The boys touch THE plate. So, why not "Oğlanlar tabağı dokunurlar" ?????

March 13, 2014

Selcen_Ozturk

because "dokunmak" always requires "-e/a". to touch something= bir şeye dokunmak


carinamnzs

Anladım teşekkürler ^_^


Whiskeyice

the ( boy)+s ) = (oğlan)+lar) touch = dokun~dokunmak ( plate ) = tabak The plate = tabak+a soft state ( taba+ğa)

The boys touch the plate ----oğlanlar--dokunur- --tabağa


Rmeysa641284

The boys touch the plate (I 'm turkish people):)


alp055

The boys touches the plate olmuyormu


carinamnzs

The boy touches (it, she, he - touches) The boys touch ( I, you, we, they - touch )


esra8228

The boys çoğul s takisi gelmez


Mehmet977457

The nin birini atlamışın


zeynep489962

hayır çünkü boys diyor çoğul takısı var


mira718077

Olumlu cüme olduğu ićin olmaz


BeyzaYldz20

Neden "The boys touch is plate" kabul etmiyor? Oğlanlar bir tabağa dokunurlar demiyor ki? Kafam karıştı yardımcı olabilir misiniz?? ://


Emocuk

Lanet olası the herşey onun suçuu


brtgtrn

"The boys touch to plate" olur mu ?


Selcen_Ozturk

hayır. touch fiili yanında edat olmadan kullanılır. to touch something= bir şeye dokunmak


mehmetozank

çok saçma bi cümle


brisfirat

Selcen hanim sizi yanlis anlamadiysam cevabin dil kurallari dikkate alindiginda "The boys touch the plates" olmasi gerekmiyor mu?


coskunu

Simdi soyle bir sey yaptim. En iyi ogrenme yanliş yaparak.ögrenmedir bana göre (Sistem yanliş yaptiğin soruyu tekrar karsina cikariyor) Ilk olarak the boys touch plate yazdim kabul etmedi (a plate) yazmadığım için. Tekrardab soruya the boys touch a plate yazdım bu seferde the plate olarak cevap karsiligi geldi ve cevabimı kabul etti???


HakanGnay3

The boys are neden olmadi


tueelik9

The boys touch a platede aolmadan olmuyormu


Gulsumcukk

The ın in degil miydi ne ara - a oldu


hatininhayalleri

"boys touch the dish." diye çevirdi? "dish" ne demek ki? neden plate değilde "dish"


gldwZP

Dish kirli tabakta kullanılıyor diye biliyorum emin olmamakla birlikte arkadaşlar dan bilen varsa izah edebilir mi?


MuratCingz1

The kuralını anlatır mısınız?


as.a

burada hep the olmak zorunda mı ?


Selcen_Ozturk

hayır. ama bir tanımlayıcı olmalı mutlaka. "they touch a plate", "they touch your plate" vs gibi


as.a

hmm anladım çok teşekkürler


MustafaElb17

Evet olmak zorunda olmasa cümle olmaz


duruss

The boys touch plate yaptım sırf the koymadığım için yanlış saydı


AdaIrmakYi

The boys are olmuyor mu ?


Aleyna709463

The yazmayı unutmak ; (

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.