"I am tired of looking at the clock."

Fordítás:Belefáradtam abba, hogy az órát nézzem.

4 éve

8 hozzászólás


kodacx
kodacx

Ez se volt jó, pedig szerintem: "Belefáradtam, hogy az órát nézzem."

4 éve

nagyenyed

pedig szerintem jó, jelentsd hibának

4 éve

SaaraHh1

kimaradt az "abba" = buktam

4 éve

eminens2

Belefáradtam az órát nézni. Elfogadja:2018.07.31.

4 hónapja

miskei
miskei

Belefáradtam mindig az órát nézni. Ki tudja, mi ezzel a baj?

4 éve

nagyenyed

az angolban nincs "mindig"

4 éve

nyista

Igen, jelentem én is

4 éve

JoeSzab
JoeSzab

(Annyira) Fáradt vagyok, hogy ránézzek az órára.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.