Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We are going to present ourselves."

Çeviri:Biz kendimizi sunacağız.

0
4 yıl önce

11 Yorum


ufukyayla
ufukyayla

"Biz kendimizi takdim edeceğiz" olmalı. "Biz kendimizi sunacağız" başka abuk subuk manalara geliyor. Buradan Türkçe öğrenmiş birisi gelse, "ben filana kendimi sunacağım" dese siz ne anlarsınız?

10
Cevap ver1 yıl önce

DoganErbah

Takdim edeceğiz de var. Rapor ediniz.

9
Cevap ver4 yıl önce

ramazandursun

Değerli moderatörler abuk sabuk bir cümle kurup gelen tepkiler üzerine kulp bulmaya çalışacağınıza doğru dürüst cümleler kullansanız hepimiz için daha iyi olur kanaatindeyim. Şimdi bazı arkadaşlar beğenmiyorsan çek git diyecekler. Peşinen söyliyeyim burası kimsenin çiftliği değil.

3
Cevap ver11 ay önce

cmeral

Kendimiz daha doğru değil mi?

1
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır daha doğru değil. o anlama da gelebilir ama cümlede bir nesne olmayınca "kendimiz" anlamına gelmesi zorlama oluyor. "We are going to present the project ourselves." olsa yani, "projeyi kendimiz sunacağız" olması gerekirdi tabii ki.

6
Cevap ver4 yıl önce

wsynduo

"... by ourselves" seklinde o anlam saglanir diye biliyorum

1
Cevap ver3 yıl önce

HseyinSezg2

Takdim edeceğiz kabul edilmeli

1
Cevap ver2 yıl önce

CagdasCiri

Kendimizi tanitacagiz neden olmuyor?

0
Cevap ver2 yıl önce

bir.dost

Buraya kadar gelen arkadaşlarrr sonuç ne? ingilizce öğrenimi konusunda ne kadar ilerlediniz?

0
Cevap ver2 yıl önce

reccap0

Buraya gelme kardeşim. Tünelin ucu bomb.. bir yere çıktı.

0
Cevap ver1 yıl önce

bilgekaganylmz

Çoook ilerledik

0
Cevap ver1 yıl önce