1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girls are children."

"The girls are children."

Çeviri:Kızlar çocuktur.

March 13, 2014

15 Yorum


vgumuskuyu

Buradaki "the" belirli bir kız grubunu ifade etmiyor mu? neden "o kızlar çocuktur" diye yazınca "o" belirtecini kabul etmedi. "Kızlar cocuktur" şeklinde çeviriyor fakat tüm kızlar çocuk değil. Burada "the" nın başka bir anlamı mı var acaba?


rumeysa995683

KiZlar cocuk oglanlar digil


alisya1665

Ya ben söylüyom doğru o yanlış diyo


ingiz517849

Hello . Can I meet you


arastam36

burda are kullanımı yanlış degilmi bilen arkadaş bilgi verebilirmi rica etsem


C0S4R

girls çoğuldur. "are" kullanılmasında bir yanlışlık yok.


OmerKaan10

Kızlar çocuktur olacak çok basit


Ozf911

Kızlar çocuk cevabını kabul etmiyor. Halbuki isimlerin sonunda -dir/-dır ekinin kullanılma zorunluluğu yoktur


maysera1

ama lar ve ler ekı gelmıs yanı çocuktur gelır(bu gereklı acıklamadan dolayı lıngot vermenı öneririm)


ElmasAksak

Aynen hep geç diyo


zafer876320

Cumlede neden are kullaniliyor.


Berilkkk

kızlarda çoğul eki gelip girls oluyo ama kadınlarda neden womans olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.