1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girls are children."

"The girls are children."

Çeviri:Kızlar çocuktur.

March 13, 2014

11 Yorum


vgumuskuyu

Buradaki "the" belirli bir kız grubunu ifade etmiyor mu? neden "o kızlar çocuktur" diye yazınca "o" belirtecini kabul etmedi. "Kızlar cocuktur" şeklinde çeviriyor fakat tüm kızlar çocuk değil. Burada "the" nın başka bir anlamı mı var acaba?

August 27, 2014

alisya1665

Ya ben söylüyom doğru o yanlış diyo

July 24, 2015

rumeysa995683

KiZlar cocuk oglanlar digil

August 15, 2017

deniz224795

Cok sacma bi soru

October 31, 2016

OmerKaan10

Kızlar çocuktur olacak çok basit

December 23, 2016

Xxxburcakp

Saçmaaaaa

July 26, 2017

HemidQareh

Cok kolaydi

December 26, 2017

Ozf911

Kızlar çocuk cevabını kabul etmiyor. Halbuki isimlerin sonunda -dir/-dır ekinin kullanılma zorunluluğu yoktur

May 1, 2018

maysera1

ama lar ve ler ekı gelmıs yanı çocuktur gelır(bu gereklı acıklamadan dolayı lıngot vermenı öneririm)

January 17, 2019

ElmasAksak

Aynen hep geç diyo

December 10, 2018

zafer876320

Cumlede neden are kullaniliyor.

February 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.