Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They return to America."

Çeviri:Onlar Amerika'ya dönerler.

4 yıl önce

7 Yorum


tugerr

Amerika'dan donerler icin, from America mi olmali

4 yıl önce

Viforvendetta

evet

4 yıl önce

cronychucky

Burada benim ingilizceyi dogru cevirmem onemli degil mi buyuk kucuk yazmam neden yanlis yapiyor anlamadim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o tip bir imla hatasından yanlış algılamaması lazım. başka hata yapmadığınızdan emin msiinz? genelde başka bir hata yaptıysanız, onunla birlikte imla hatalarınız da kırmızı olarak gösterilir

4 yıl önce

mltrmltr

Sanırım "turn" dönmek anlamına gelse de , geri dönmek anlamlı cümlelerde "return" kullanılıyor.

3 yıl önce

10ur18

Hani orada RETURN yazdin ya oradaki re geri turn ise donmek anlamina geliyor .Birlestirince return geri donmek anlamina gelmektedir.

5 ay önce

fadime775468

Ya sadece A yi kücük yazdim yanlis dedi ya

2 yıl önce