A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Here we are!"

Fordítás:Itt vagyunk!

0
4 éve

6 hozzászólás


janess73

"mi itt vagyunk" Miért gond, ha a fordítás során a személyes névmást is beleírom. Az angol is tartalmazza, különben nem tudnánk mire, vagy kire utal. Igaz a magyar e nélkül is értelmes.

0
Válasz4 éve

ZsofiaHorv

Hibaként kell bejelenteni, nem gond el kellene fogadnia úgy is!

0
Válasz4 éve

AkosSz.

Az angollal ellentétben a magyar 'vagyunk' szó egyértelműen jelzi magában, hogy többes szám első személy. Gyakori hiba ha valaki angolból fordít, hogy az angol szerkezet miatt betesz egy plusz névmást, amit amúgy magyar beszéd közben nem rakna oda.

0
Válasz4 éve

vassgaby

az inkabb we are here kicsit mast jelent

0
Válasz3 éve

-farmborb-

Nem csak úgy jó, hogy az ige a 2. helyen van?

0
Válasz3 éve

BnyaiIstvn1

Kijelentem hogy "Itt mi vagyunk!".Ha csak "Itt vagyunk!"akkor határozatlanok vagyunk! Hol,merre,......?

0
Válasz2 hete