Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Вам це потрібно?"

Переклад:Do you need it?

1 рік тому

3 коментарі


Fb8U1
Fb8U1

У англійському реченні існує строгий порядок слів. Розповідне речення: підмет, присудок, другорядні члени речення. Питальне речення: допоміжне дієслово, підмет, основне дієслово, другорядні члени речення. Не можна ставити прямий додаток it попереду основного дієслова need. Строгий порядок слів визначає роль кожного слова у реченні. В укр мові це досягається зміною форми слова: префікси, суфікси, закінчення. В англійській слова часто мають форму основи, а їхня роль визначається місцем у реченні. Докладніше тут:

https://opentalk.org.ua/langstory/gramatika-angliiskoi-movi

1 рік тому

Denis17112007

Чому не правильно do you it need

1 рік тому

Diana216380

Так , чому не можна встановити інший порядок дій

1 рік тому