1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Erkekler ve kadınlar"

"Erkekler ve kadınlar"

Çeviri:Men and women

March 13, 2014

81 Yorum


abdullah.rar

Çoğullar s almaz mı ?


MonarosaMo

Men=adamlar Man=adam Bunun gibi istisnalı kelimeler var.mesela child=çocuk, children=çocuklar


Audi98

Almaz.Man=adam Men=adamlar. Mens diye birşey yoktur


aylin901432

Alır ama bazıları


Kumsal...

Örnekler

MAN =) ADAM MEN =) ADAMLAR WOMAN =) KADIN WOMEN =) KADINLAR CHİLD =) ÇOCUK CHİLDREN =) ÇOCUKLAR PERSOS =) KİŞİ/İNSAN PEOPLE =) KİŞİLER/İNSANLAR demektir


selenay.52

Evet çoğullar -s takısı alır. Fakat bazı durumlarda kelime değişir. Mesela

Child = Çocuk Children = çocuklar

~child"s" diye bişey olmaz

Aynı durum "woman" ve "men" kelimeleri içinde geçerli

Woman = Kadın Women = Kadınlar

Man = Adam - erkek Men = Adamlar - Erkekler

Umarım yardımcı olabilmişimdir


..._TR_...

man adam men adamlar demek o yüzden s almaz


ali842152

Ben soruyu Anlamadım ingilizceye daha yeni başlıyorum


kerem131388

the men and the women olmaz mı


ErayCinpir

The men and the women neden olmadı?


Aysu505427

Çünki men ve women sözleri cemdedi cemde olan söze the artirmirlar the söz tekde olanda artirilmalidir.


ulduz36789

Ben cok sey oyrendim burda tesekurler


afakAltn1

Cogul turkce cevrimde yok.


remPolat1

Kafam karisti -.-


sscerenss

bu arada neden oğlanlar boy bize erkekler de oğlanlar da man diye öğrettiler


YarenNurDe

Ama türkçe cümlede 'ler-'lar çoğul eki var MANS AND WOMANS olarak çevirince neden 's takısınu eklemeden direk man and woman yazdırıyor ki ??


Elocaann

Günlük karşılıklı ingilizce konuşup geliştirmek isteyen var mı kız olursa dahs iyi olur da :)


Evremt

guy ne alaka burda ya


Selcen_Ozturk

guys da adamlar/erkekler demek. ama ana ceviri men


Serkan.8

gentleman yaptık ama yemedi


sanane214419

çoğul olmadığı için takı gelmez eğer the man deseydi takı gelirdi


BULENT553715

ERKEK VE KADIN DESEYDIK NE DIYECEKTIK


Alihan2834

The man and the woman


tiger9468

bur da çoğul eki var erkek ve kadın diye sorulmuyor


fatos28826

Dogru yaziyorum kabul etmiyor


Alihan179556

The nın nerede kullanılıp nerede kullanılacağını hala öğrenemedim canım gidiyo sinir oluyorum


_.-.QUEEN.-._

Thenın bazı kullanım alanları; Önceden aciklanmis seylerde Orn: He bought a bird .I saw THE bird in the cage 。 Belirli seylerde Örn:The red hat is mine. Bazi eşsiz seylerde Örn:The Earth Aile adlarindan önce Orn:The Browns Bircok kisiyi kapsayan sifatlardan once Orn:The rich must help the poor Bircok kisiden bahseden ulus adlarindan once Orn:The Turkish are very polite Irmaklardan,denizlerden,okyanuslardan,takim adalardan,sira daglardan,çöllerden,kanallardan once Orn:The Panama Canal Superlative adjectives den once Orn:It is the best book I have ever read Sira bildiren sifatlardan once Orn:The first man on the moon Onyil ve yuzyillardan once Orn:the 2010's Play ile kullanilan muzik aletlerinden once Orn:I can play the guitar Ayrica The United States of America (The USA) The united Kingdom The Republic of Turkey


Hakan....

The neden kullanmadı bilen varmı


EsmaParlak4

Women kadin demek kadinlar degil


_.-.QUEEN.-._

WOMAN:KADIN&WOMEN:KADINLAR anlamina geliyor.


HlyakrTeki

Me. Tek başına erkek olur çoğul olmaz cok hatalı bu soru


yasemin288117

Men le boys u karıştırıyorumm


CennetAkgz

Ama aslinda boys erkekler degilmi


Idil713521

Bende b ve c şıkkı aynı


Kumsal...

Thank you Duolingo I love you ❤️


Nuray466305

Doğru yazdığım halde kabul etmiyor


CeydaMert1

Aferin 1 canım da gitti bu şey yuzunden


ZamanGelin

Men adamlar tamam ama o zaman mans neden adamlar olmuyor amk?


Tugbagve

Ya neden ingilizce ti tercume ederken ingilizcedeki cumle sacma geliyo


HakanAzizA

bu kelimeyi küçük yazdım diye kabul etmedi çok kötü berbet ötesi çimçirkin bir uygulama duolingo


SibelGedik4

Bu çoooooooooooooooooooooooooook kolay bir soru bunu salak bile bilir


Vsal764373

The men and the women niye olmadi?xais edirem meni basa salasiz


Hafize031102

Mesela The woman ile woman arasındaki fark ne biri açıklayabilir mi


halime337911

Woman yazınca kadın diyo women yazıncada kadın diyo bazen yanlış diyo


GingerHead5

Erkekler ve kadınlar sorusuna Men and woman yazdım ama kabul etmiyor acaba neden?


AZ1918TURAN

Erkekler ve kadınlar Boys and women olmalı. Men adamlar diye çeviriliyor


ali842152

Ben anlayamadım biri yardımcı olurmu lütfen


tugba103527
<h1>The man and the woman # olmuyormu</h1>

lale309686

Boys olmasi gerekmiyor mu


dangerkeepout

Adam man demek men demek değil ki


glce292442

Men tamam da women neden "s" almıyor?


maria779137

Neden boys değil men adam demek


BaharMosav

✖️✖️✖️✖️


eda494535

Herseyde the kullaniyoruz cogul eklersek bun da niye yok ben anlamiyorum ayni seyi kizlar ve oglanlar da the koymadim diye yanlis dedi bu sacmalik bunu duzeltin


Esma179871

Doğru yazdım yanlış diyoo aaa sinir oldum


TURKISHs3rg3n35

Diye yazdım hatalı dedi ama mantığım çoğuldu o yüzden ikisinede ''s '' takısı taktım hatalı mı yani ? Birde doğru çevirisi ''Man '' değil mi , Batman , Superman gibi ?


Duygu_Esra

man adam oluyor s alınca bir anlam almiyo her kelimede s alinca lar ler almaz man adam men adamlar woman kadın women kadınlar


Army1w34

Yahu women and men yazdim kabul etmedi ama ayni anlama geliyor -_-


KabakYagiz

Ben adam akılı bana göstermesini istiyorum


MertGren1

Women kadın demek kadınlardeğil lütfen düzeltilsin DUO Baykuş


neyapmakgerek

E hani the yok? Bunun gazete okurlu versiyonunda vardı. Biri lütfen şu 'the' konusunda yardım edebilir mi?


Ceyda91486

Ben de yapıyorum ve çok eğlenceli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.