Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Erkekler ve kadınlar"

Çeviri:Men and women

4 yıl önce

31 Yorum


sscerenss

bu arada neden oğlanlar boy bize erkekler de oğlanlar da man diye öğrettiler

2 yıl önce

trkyaycet

Çoğul olduğu için 's' takısı almalı

2 yıl önce

zeynepnisa883125

Erkekler ve kadınlar yazıyor,mens and womens olması gerekirken men and women diyor

2 yıl önce

Serkan.8

gentleman yaptık ama yemedi

2 yıl önce

remPolat1

Kafam karisti -.-

2 yıl önce

remPolat1

Cogul oldugu icin s takisi almasi gerek aslinda ✋

2 yıl önce

Nehir739341

S takısı almalıydı

1 yıl önce

1aleyna73

bu soruya tekrar bakılması lazımn

1 yıl önce

afakAltn1

Cogul turkce cevrimde yok.

7 ay önce

BaranKurto

takı nereede

7 ay önce

AbdullahSe28823

Çoğullar s almaz mı ?

7 ay önce

BULENT553715

ERKEK VE KADIN DESEYDIK NE DIYECEKTIK

6 ay önce

tiger9468

bur da çoğul eki var erkek ve kadın diye sorulmuyor

1 ay önce

asknas

man diye yazılmıyormu erkek ya ;?

4 yıl önce

zeynepcik11

man çoğul olunca men olur

4 yıl önce

Evremt

guy ne alaka burda ya

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

guys da adamlar/erkekler demek. ama ana ceviri men

4 yıl önce

bordomavmsi

Cogullar s almiyormuydu?

3 yıl önce

Seyhan_ERSOY

Hayır normalde ADAM şu şekilde yazılır MAN ama orada MEN şeklinde yazıyor aynı CHILDREN gibi s takısı almadan çoğul olmuş WOMAN da aynı şekilde WOMEN olmuş yani sanırım her ikiside sayılır

3 yıl önce

hikmetce

aynı soru benimde kafama takıldı

3 yıl önce

tuanabilgi1

Evet

2 yıl önce

muratdelip

man adam demek men dersek adamlar anlamına gelir s getirmemize gerek yok aynı şekilde woman kadın demek ama women dersek kadınlar anlamına gelir. Düzensiz çoğullar listesi diye aratırsanız google'da bulabilirsiniz detaylı bilgi.

2 yıl önce

AynurDogan

woman and man ile man and woman arasinda ne fark var

3 yıl önce

MisterWolwerine

adamlar diyince s olmıyomu

3 yıl önce

tolgaa07

Haksizlik!! Women and men yazdim kabul etmedi!!

3 yıl önce

enes_l994

Şu olmaz mı ? The men and women

3 yıl önce

tolgaa07

Birden fazla cogul isim kullanildigindan tek bir cogul yok yani

3 yıl önce

anilharbi

Men yerine Boys yazıyorum erkekleri kabul etmiyor boys erkekler demek değil mi

3 yıl önce

ttuzer

Mans and womans olmicakmı

3 yıl önce

AfacanEmel

bu ne be ben bu siteyi begenmedim kaçınnn

3 yıl önce

fahrix

Güle güle

2 yıl önce