"Erkekler ve kadınlar"

Çeviri:Men and women

4 yıl önce

11 Yorum


AbdullahSe28823

Çoğullar s almaz mı ?

9 ay önce

MonarosaMo

Men=adamlar Man=adam Bunun gibi istisnalı kelimeler var.mesela child=çocuk, children=çocuklar

9 saat önce

Evremt

guy ne alaka burda ya

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

guys da adamlar/erkekler demek. ama ana ceviri men

4 yıl önce

sscerenss

bu arada neden oğlanlar boy bize erkekler de oğlanlar da man diye öğrettiler

2 yıl önce

Serkan.8

gentleman yaptık ama yemedi

2 yıl önce

remPolat1

Kafam karisti -.-

2 yıl önce

afakAltn1

Cogul turkce cevrimde yok.

9 ay önce

BaranKurto

takı nereede

9 ay önce

BULENT553715

ERKEK VE KADIN DESEYDIK NE DIYECEKTIK

9 ay önce

tiger9468

bur da çoğul eki var erkek ve kadın diye sorulmuyor

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.