1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Erkekler ve kadınlar"

"Erkekler ve kadınlar"

Çeviri:Men and women

March 13, 2014

45 Yorum

Konu önem sırasına göre

AbdullahSe28823

Çoğullar s almaz mı ?

January 31, 2018

MonarosaMo

Men=adamlar Man=adam Bunun gibi istisnalı kelimeler var.mesela child=çocuk, children=çocuklar

November 15, 2018

aylin901432

Alır ama bazıları

May 23, 2019

nicolas798790865

Aynen

August 10, 2019

nicolas798790865

Almaz.Man=adam Men=adamlar. Mens diye birşey yoktur

August 10, 2019

kerem131388

the men and the women olmaz mı

November 21, 2018

Evremt

guy ne alaka burda ya

August 6, 2014

Selcen_Ozturk

guys da adamlar/erkekler demek. ama ana ceviri men

August 6, 2014

ErayCinpir

The men and the women neden olmadı?

June 23, 2019

Hakan....

The neden kullanmadı bilen varmı

August 17, 2019

sscerenss

bu arada neden oğlanlar boy bize erkekler de oğlanlar da man diye öğrettiler

February 11, 2016

Serkan.8

gentleman yaptık ama yemedi

July 26, 2016

remPolat1

Kafam karisti -.-

August 25, 2016

afakAltn1

Cogul turkce cevrimde yok.

January 25, 2018

BaranKurto

takı nereede

January 30, 2018

BULENT553715

ERKEK VE KADIN DESEYDIK NE DIYECEKTIK

February 12, 2018

Alihan971133

The man and the woman

July 16, 2019

tiger9468

bur da çoğul eki var erkek ve kadın diye sorulmuyor

July 17, 2018

fatos28826

Dogru yaziyorum kabul etmiyor

June 16, 2019

wnehir

Saçma

June 19, 2019

asknas

man diye yazılmıyormu erkek ya ;?

April 14, 2014

zeynepcik11

man çoğul olunca men olur

May 19, 2014

suskunbiri

Umarim sallamadin

October 17, 2018

DoanMaraz

Aynen

January 28, 2019

AynurDogan

woman and man ile man and woman arasinda ne fark var

March 28, 2015

MisterWolwerine

adamlar diyince s olmıyomu

April 6, 2015

trkyaycet

Çoğul olduğu için 's' takısı almalı

April 5, 2016

zeynepnisa883125

Erkekler ve kadınlar yazıyor,mens and womens olması gerekirken men and women diyor

July 2, 2016

Alihan179556

The nın nerede kullanılıp nerede kullanılacağını hala öğrenemedim canım gidiyo sinir oluyorum

June 22, 2019

enes_l994

Şu olmaz mı ? The men and women

October 28, 2014

tolgaa07

Birden fazla cogul isim kullanildigindan tek bir cogul yok yani

May 2, 2015

tolgaa07

Haksizlik!! Women and men yazdim kabul etmedi!!

May 2, 2015

remPolat1

Cogul oldugu icin s takisi almasi gerek aslinda ✋

August 25, 2016

Nehir739341

S takısı almalıydı

September 18, 2016

1aleyna73

bu soruya tekrar bakılması lazımn

October 7, 2016

bordomavmsi

Cogullar s almiyormuydu?

October 16, 2014

Seyhan_ERSOY

Hayır normalde ADAM şu şekilde yazılır MAN ama orada MEN şeklinde yazıyor aynı CHILDREN gibi s takısı almadan çoğul olmuş WOMAN da aynı şekilde WOMEN olmuş yani sanırım her ikiside sayılır

December 1, 2014

hikmetce

aynı soru benimde kafama takıldı

October 26, 2014

muratdelip

man adam demek men dersek adamlar anlamına gelir s getirmemize gerek yok aynı şekilde woman kadın demek ama women dersek kadınlar anlamına gelir. Düzensiz çoğullar listesi diye aratırsanız google'da bulabilirsiniz detaylı bilgi.

August 10, 2016

tuanabilgi1

Evet

January 25, 2016

ttuzer

Mans and womans olmicakmı

October 29, 2014

anilharbi

Men yerine Boys yazıyorum erkekleri kabul etmiyor boys erkekler demek değil mi

March 9, 2015

melike69769

Men and women değilde mans and womans olmalıydı

September 22, 2018

AfacanEmel

bu ne be ben bu siteyi begenmedim kaçınnn

December 2, 2014

fahrix

Güle güle

February 25, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.