1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Her color is pink."

"Her color is pink."

Fordítás:Az ő színe a rózsaszín.

March 13, 2014

25 hozzászólás


tomitheking2

"Ő színe a ròzsaszín" ezt miért nem fogadja el... ? Wtf..?


szucs.laszlo

Birtokos esetben mindig kell az "a , az", az angolban ezt nem jelzik.


barbicka2005

Mer úgy kell hogy : Az ő szine rozsaszi


LiliMller

Hát ennek a mondatnak nem sok értelme van!


suhaisuhai

Miért ne lehetne az ő színe a rózsaszín? Az enyém a lila és a kék. Bár azt hozzá kéne tenni, hogy a pink szónak nincs igazán korrekt magyar megfelelője. A pink az pink. Rózsaszínű pl a babarózsa színe. A kettő nem ugyanaz.


LiliMller

Igazad van, de akkor hozzá kéne tenni hogy a kedvence


ReszEszti

De van értelme


AnnaEszter1

Van értelme, az ő színe vagyis ha pl sok olyan ruhája, tárgya van. Vagy ha kihúzta egy rendezvényen és kijelented, hogy az ő színe a rózsaszín


ReszEszti

Anna Eszterhai Vagy a kedvenc szine a rózsaszin és sokszor hord vagy amikor rajzol sokszor használja a szint ,ezért az ő szine és van értelme úgyhogy senki se mondja hogy ennek nincs értelme!


o0ONeoNO0o

Rózsaszín színű?


Karesz1

Azt nem értem, hogy miért nem jó hogy a színe pink/rózsaszín


MelittaMtr

"Her" = Az Ő... .. Valamije... (nőnem)


Lord_Raven

ha HER -t OUR nak hallottam...


punkosdi1rozsa

olyan csúnyán és érthetetlenül beszél ez a, nő ,hogy nem lehet érteni a the ,her,abszolut kivehetetlen . a book-ot miért mondja böök.nek ,még soha nem hallottam így,kiejtve.


ReszEszti

Én a book-ot pook-nak hallottam


bencearon

A lány szine rózsaszín. miért nem jó?


dudasmate

Rózsaszínű a színe az mért nem jó


tesko13

Duolingo: "Her color is pink. " En: Az o szine lilla. Dulogingo helyes valasza: Az o szine a pink.

Meg ha a "pink" magyar megfeleloje nem is lilla az aztan abszolut helytelen, hogy a duolingo helyes megfejtesnek azt dobja hogy "Az o szine a pink". Magyarul azt hiszem ilyen szin nem is letezik, hogy "pink".


BaloghZsuzsa12

A színe rózsaszínű


CsernkJzmi

De most komolyan. A pink rózsaszínt jelent, nekem úgy tanították, és semmiképp sem lilát. Attól, hogy itt most elhordjátok mindennek a Duolingot nem fog változni. A nő hangja néha például a mine-nál érthetetlen, de én mindent kihallok értelmesen. Inkább örüljetek, hogy van hangja, és nem kell más app után kutatni emiatt.


Joc700009

A nyelvtani helyességekkel nem vitatkozom de az érthetetlen artikuláció nagyon hátráltat !!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.