1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Her color is pink."

"Her color is pink."

Fordítás:Az ő színe a rózsaszín.

March 13, 2014

25 hozzászólás


tomitheking2

"Ő színe a ròzsaszín" ezt miért nem fogadja el... ? Wtf..?

October 16, 2014

szucs.laszlo

Birtokos esetben mindig kell az "a , az", az angolban ezt nem jelzik.

March 10, 2015

barbicka2005

Mer úgy kell hogy : Az ő szine rozsaszi

May 28, 2015

LiliMller

Hát ennek a mondatnak nem sok értelme van!

March 19, 2014

suhaisuhai

Miért ne lehetne az ő színe a rózsaszín? Az enyém a lila és a kék. Bár azt hozzá kéne tenni, hogy a pink szónak nincs igazán korrekt magyar megfelelője. A pink az pink. Rózsaszínű pl a babarózsa színe. A kettő nem ugyanaz.

April 2, 2014

LiliMller

Igazad van, de akkor hozzá kéne tenni hogy a kedvence

April 5, 2014

ReszEszti

De van értelme

July 27, 2015

AnnaEszter1

Van értelme, az ő színe vagyis ha pl sok olyan ruhája, tárgya van. Vagy ha kihúzta egy rendezvényen és kijelented, hogy az ő színe a rózsaszín

December 30, 2014

ReszEszti

Anna Eszterhai Vagy a kedvenc szine a rózsaszin és sokszor hord vagy amikor rajzol sokszor használja a szint ,ezért az ő szine és van értelme úgyhogy senki se mondja hogy ennek nincs értelme!

July 27, 2015

srzhj

Hát nem

April 27, 2015

o0ONeoNO0o

Rózsaszín színű?

March 13, 2014

Karesz1

Azt nem értem, hogy miért nem jó hogy a színe pink/rózsaszín

September 14, 2014

MelittaMtr

"Her" = Az Ő... .. Valamije... (nőnem)

November 2, 2014

Lord_Raven

ha HER -t OUR nak hallottam...

January 6, 2015

galpk30

én is...

February 18, 2015

Phineas11

Én is

July 12, 2015

punkosdi1rozsa

olyan csúnyán és érthetetlenül beszél ez a, nő ,hogy nem lehet érteni a the ,her,abszolut kivehetetlen . a book-ot miért mondja böök.nek ,még soha nem hallottam így,kiejtve.

February 3, 2015

ReszEszti

Én a book-ot pook-nak hallottam

July 27, 2015

bencearon

A lány szine rózsaszín. miért nem jó?

March 6, 2015

dudasmate

Rózsaszínű a színe az mért nem jó

July 1, 2015

tesko13

Duolingo: "Her color is pink. " En: Az o szine lilla. Dulogingo helyes valasza: Az o szine a pink.

Meg ha a "pink" magyar megfeleloje nem is lilla az aztan abszolut helytelen, hogy a duolingo helyes megfejtesnek azt dobja hogy "Az o szine a pink". Magyarul azt hiszem ilyen szin nem is letezik, hogy "pink".

October 17, 2017

BaloghZsuzsa12

A színe rózsaszínű

November 14, 2017

Emese132

Colour

December 21, 2018

CsernkJzmi

De most komolyan. A pink rózsaszínt jelent, nekem úgy tanították, és semmiképp sem lilát. Attól, hogy itt most elhordjátok mindennek a Duolingot nem fog változni. A nő hangja néha például a mine-nál érthetetlen, de én mindent kihallok értelmesen. Inkább örüljetek, hogy van hangja, és nem kell más app után kutatni emiatt.

June 19, 2019

Joc700009

A nyelvtani helyességekkel nem vitatkozom de az érthetetlen artikuláció nagyon hátráltat !!!

August 29, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.