"O şarap teklif edecek."

Çeviri:She is going to offer wine.

4 yıl önce

13 Yorum


dksengun
dksengun

''THE WİNE'' bu the'lar beni çok yanıltıyor.Bir türlü tam oturtamadım.Yazıyom olmuyor,yazmıyom olmuyor.Burda 'THE'' yazınca nasıl anlam oluyor.Yada hiç mi yazılmaz kuralı var(sıvı şeylerde falan)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"o şarabı teklif edecek " olurdu. "the" kelimeleri belirli yapar. doğal olarak eğer "the"ile başlayan şey cümlenin "nesnesi" ise, ismin belirtme halini alır (genel olarak - Türkçede bazı fiiller her zaman -i halini ya da -e halini gerektirebilir) https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

dksengun
dksengun

Yalın halde 'the'yok.Ok.thanks.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

nesneyse. özneyse olabilir (the woman is going to offer wine=kadın şarap teklif edecek)

4 yıl önce

kaanki57

he will suggest wine

2 yıl önce

SmailLee

Ben de ilk bu cümleyi yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

4kkaya
4kkaya

"O" dan sonra virgül olmalı.

2 yıl önce

Taylan90828
Taylan90828

Offer yerine propose kullandım ama kabul etmedi. Daha resmi bir teklif canlandı gözümde

3 yıl önce

AlperCan2

Going to yerine gonna kullanamaz mıyız?

3 yıl önce

OZANYENER

Suggest neden olmasın?

2 yıl önce

MuharremAkyol

Bu will ve going to aynı anlama mı geliyor yani birbiri yerine kullanılırsa problem olur mu?

2 yıl önce

zerya123

to kullanmasak ne olur

2 yıl önce

Fememed

he is going to offer a wine şeklinde yazmak hatalı mıdır acaba? Yani sonuçta herhangi bir şaraptan bahsediyor a wine şeklinde kullanamıyor muyuz?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.