Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"What time is it?"

Çeviri:Saat kaç?

4 yıl önce

16 Yorum


ruhawi

saat kaçtır diye cevapladım ret etti bilginize.

2 yıl önce

ElifSarolu2

Turkce degil ingilizce yazilacak

8 ay önce

Haluk_Tek

Saat kaçtır? Yanlış mı oluyor? Okulda böyle öğretmişlerdi bize!! :)

2 yıl önce

BLALManar

Zaman nedir? bunun ingilizcesi ne oluyor

2 yıl önce

Meka1105

"what is the time" olması gerek

1 yıl önce

m1903rt

o dediğini usa kullanıyor duolingo ingiltere aksanını ile öğretiyor

1 yıl önce

ferhataslantas_

Time-when 1 2 tane daha vardı sanırım hepside zaman olur ama nerede kullanılacağını bilmek gerekir örnegin "orange" hem turuncu hem portakal anlamina gelir buda onun gibi birsey .

8 ay önce

EserUyank

Arka arkaya on defa bu soru ile karşılaşıyorum. İlgilenin lütfen

8 ay önce

Emirhan920783

ben böyle işe

1 yıl önce

Hakan846211

Saat kaçmaz ki :D

1 yıl önce

withoutluck

saat ne anlamına gelmiyomu

4 yıl önce

erdem96

Hayır. Türkçede saat kaç ı karşılar. Her kelimeyi tek tek çevirmek her zaman tutmaz.Kalıpları da bilmek lazım. :)

4 yıl önce

Elmiras7

Kalıpları öğrenebilmek için önerin var mıdır

3 yıl önce

DIRT...DIVER

Pratik yapmak :) Hata yapman önemli değil hata yaparak öğreneceksin.

3 yıl önce

derinnehir1

bencede

3 yıl önce

BarAslan2

Cok sacma bir soru saat kaç?

3 yıl önce