1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What time is it?"

"What time is it?"

Çeviri:Saat kaç?

March 13, 2014

13 Yorum


ruhawi

saat kaçtır diye cevapladım ret etti bilginize.


WhatIsTheHakikat

"Saat kaçtır" dedim ki haklıyım yanlış dedi Lütfen report ediniz Dayanışma önemli sizde takılabilirsiniz. bu ara dır dir ekini durum fiili is veriyor.


BLALManar

Zaman nedir? bunun ingilizcesi ne oluyor


Meka1105

"what is the time" olması gerek


m1903rt

o dediğini usa kullanıyor duolingo ingiltere aksanını ile öğretiyor


Haluk_Tek

Saat kaçtır? Yanlış mı oluyor? Okulda böyle öğretmişlerdi bize!! :)


Wolf1905

Evet yanlış oluyor


EserUyank

Arka arkaya on defa bu soru ile karşılaşıyorum. İlgilenin lütfen


MUHARREM906401

Iste bu soruyu bekliyodum


MEHMETly

saat kaçmaz ajajajajajajajajajajajajajajajajda pekkan


SerkanKocabas

Soru cümlelerinde önce what sonra is gelmesi gerekmiyormu


MSYLOL

"What time"olsa "Ne zaman"mı olur? "What time is it" kalıp mı yani?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.