Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Cu plăcere!"

Traducere:You are welcome!

acum 4 ani

26 de comentarii


AlexandruS593739

Sunteti multumiti de aplicatie?

acum 3 ani

HARRY37937390

Nu

acum 1 an

Alpenpeilchen
Alpenpeilchen

Why not "with pleasure"?

acum 4 ani

EnglertHan

Asa m- am gandit si eu

cu 8 luni în urmă

silvica.ba

Because is not correct

acum 4 ani

MihaiValinte

With pleasure. Voi spuneti : tu esti binevenit

cu 9 luni în urmă

elenaalexa506854

Da sunt fff multumit

cu 5 luni în urmă

AlessiaMar348577

Welcome= Bine ati venit

cu 4 luni în urmă

Loredanutza

WELCOME=BINE AI VENIT,DAR EXPRESIA YOU ARE WELCOME=CU PLACERE.WITH PLESURE=CU PLACERE DOAR DACA TRADUCI FIECARE CUVANT,DAR IN ENGLEZA SE FOLOSESTE EXPRESIA

cu 1 lună în urmă

CosminFocs

Welcome este în același timp și "cu plăcere"

cu 2 luni în urmă

CosminFocs

Wtf... Voi nu ați auzit de cuvinte care să mai însemne și alt ceva nu doar ce știți voi că înseamnă?

cu 2 luni în urmă

LauraTheFo

Cum adica a spus alt ceva!Ma apuca nervi de la aplicatia asta!

cu 7 luni în urmă

Andrei992769

{Yow are welcome.} -Tu eşti bine venit. {You are welcome.} -Cu plăcere. Este la fel. What a hell.

cu 6 luni în urmă

Cecilia553161

De ce așa.nu e corect

cu 5 luni în urmă

DenisStan

Wow cat de penibil

cu 5 luni în urmă

HARRY37937390

Ce prostie mai e şi asta?

acum 1 an

EnglertHan

Nu era corect with plesure? Welcome inseamna bine ai venit..

cu 8 luni în urmă

Mariucafru1

Gresit!Chiar incorect.Pa Duolingo!te dezinstalez.VA RECOMAND!DEZINSTALATI

cu 8 luni în urmă

IonCol

Ce om...

cu 5 luni în urmă

Tocaci
Tocaci

You welcome este la fel de folosit

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu există nici ”you welcome”.
Fie ”you are welcome”, fie forma scurtă ”you're welcome” (pe care dacă o auzi spusă repede, e posibil să nu auzi acel ”re”, deci poți să ai impresia că e corectă varianta ta, dar nu e cazul).

acum 4 ani

graurteodor

I know "Cu plăcere!" = "With welcome!" and "Ești binevenit!" = "You are welcome!".

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu există ”with welcome”.

acum 4 ani

MihaiAndre768963

With pleasure este varianta corectă,dacă folosim "with"

cu 7 luni în urmă

Fursec_x3

Ei na .. :))

acum 3 ani

Esrera

I know=eu stiu!!!!!!!

acum 3 ani